شماره 111؛

دانلود کنید: کاربردی‌ترین نرم افزارها و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت

در این بسته می‌توانید جالب‌ترین بازی‌ها و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای این هفته دریچه را به صورت رایگان دانلود کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛اگر در طول هفته گذشته فرصت نکرده اید به صفحه دریچه سربزنید و برنامه های مورد نیازتان را دانلود کنید نگران نباشید،در این بسته تمامی نرم افزارهایی که جزء بهترین ها و پربازدیدترینها بوده اند را برایتان جمع آوری کرده ایم تا بتوانید به صورت یکجا و رایگان دانلود کنید.





برنامه ریموت دسکتاپ +دانلود

"MRD "نرم افزاری است که با استفاده از آن و از طریق شبکه داخلی بی سیم یا شبکه های اینترنتی می توانید دستگاه خود را از راه دور کنترل کنید،همچنین می توانید از این طریق فایل ها را میان دو دستگاه جا به جا کرده و کلیه عملکردهای کامپیوترتان را خارج از خانه تحت نظر داشته باشید.

از جمله امکانات این نرم افزار می توان به اتصال ایمن، مدیریت چندین اتصال، مشاهده ویدیو و اهنگ با حداقل میزان استفاده پهنای باند و ... اشاره کرد.

اگر تا به حال در محیط خارج از خانه نیاز داشته اید که به اطلاعات رایانه تان دسترسی داشته باشید، یا اینکه دستگاهتان را از راه دور کنترل کنید می توانید با استفاده از نرم افزار MRD این کار را انجام دهید.


برنامه ریموت دسکتاپ +دانلود





برنامه پخش موسیقی Axif Music Player +دانلود

یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای پخش موسیقی که در مدت زمان کوتاه ورود به بازار توانست در میان کاربران طرفداران بسیاری پیدا کند نرم افزار نام دارد Axif Music Player. این نرم افزار به امکاناتی همانند:اکولایزر، جست و جو و رابط کاربری ساده مجهز است که می تواند امکان دسترسی به آلبوم، خواننده و لیست پخش را به راحتی فراهم کند. همچنین کاربران می توانند با استفاده از دو ویجت در اندازه مختلف این برنامه را کنترل کنند.

از جمله ویژگی های خوب این نرم افزار می توان به سرعت بالا، حجم کم، قابلیت ساخت و اصلاح فهرست پخش، اکولایزهای متنوع و ... اشاره کرد.


برنامه پخش موسیقی Axif Music Player +دانلود





7 افزونه کاربردی برای فایرفاکس+ دانلود

مرورگر های اینترنت متعددی در بازار موجود است اما یکی از علت هایی که به محبوبیت مرورگر فایرفاکس افزوده است، وجود افزونه های متعدد برای آن است. این افزونه ها مانند یک اپلیکیشن کوچک به نرم افزار اصلی افزوده می شود و قابلیت های زیادی را با توجه به نیاز کاربر ارائه می کند.








برنامه افکت گذاری تصاویر +دانلود


برنامه Magic Effects Studio Camera در حال حاضر یکی از بهترین نرم افزارهای اصلاح تصویر دانست. این برنامه با افکت های مختلف و متنوع توانسته به راحتی رضایت کاربران بسیاری را جذب کند.

با اینکه در ظاهر این نرم افزار ممکن است ساده به نظر بیاید اما شما می توانید با استفاده ازابزار آن تغییرات بسیاری را در تصاویرتان به وجود بیاورید. از امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت آن برای ایجاد افکت های متنوع، دقت در اصلاح تصاویر و سرعت بسیار بالا اشاره کرد.


برنامه افکت گذاری تصاویر +دانلود





یادآوری زمان مصرف داروها + دانلود نرم افزار


فراموشی در انجام برخی از امور برای همه افراد اتفاق می افتد،اما گاهی برخی از فراموشی ها می توانند آسیب های جبران ناپذیری به افراد برسانند که یکی از نمونه های آن می توان به فراموشی استفاده از داروهای تجویز شده توسط پزشک اشاره کرد. برای این که زمان مصرف داروهایتان را فراموش نکنید، می توانید از تلفن همراه خود و نرم افزار MediSafe کمک بگیرید.

برنامه یادآور دارو یادآوری دارو یادآوری دارو


برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



کاهش آمار تصادفات رانندگی با Car Dashdroid+ دانلود

استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی،یکی از اصلی ترین دلایل تصادف در کشور ما محسوب می شود. برای این که هم رانندگی کنید و هم از تلفن همراه هوشمند خود استفاده کنید می توانید از نرم افزار Car Dashdroid کمک بگیرید.این برنامه محیطی را فراهم می کند تا شما بدون لمس گوشی دستورات عملکردی خود را به صورت صوتی وارد نرم افزار کنید.برای مثال می توانید با صدا زدن نام مخاطب مورد نظر خود با آن فرد تماس بگیرید. برنامه علاوه بر دستورات صوتی می تواند به عنوان یک مسیر یاب و سرعت سنج هم عمل کند.


کاهش آمار تصادفات رانندگی + دانلود نرم افزار کاهش آمار تصادفات رانندگی + دانلود نرم افزار


برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



آیا گوشی شما روت شده است؟ + دانلود نرم افزار

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که اقدام به روت کردن گوشی یا تبلت اندرویدی خود کنید ولی مطمئن نباشید که این عمل به درستی انجام شده است یا این که گوشی دست دوم بخرید و ندانید که این گوشی تا به حال روت شده است یا نه؟

برنامه Root Checker به شما کمک می کند تا تشخیص دهید گوشی اندرویدی تان روت شده است  و یا اقدام به روت ناموفق بوده است.


آیا گوشی شما روت شده است؟ آیا گوشی شما روت شده است؟


برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



پرطرفدارترین بازی اندروید+ دانلود

داستان بازی به این گونه است که شما برای کاوش و جستجو آثار تاریخی وارد یک معبد نفرین شده می شود و یک مسجمه با ارزش را از آن جا به سرقت می برید. حال صاحب معبد یک میمون دیوانه و شیطانی است، او در صدد پس گرفتن مجمسه بر می آید و سعی می کند شما را از بین ببرد.


برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


نرم افزار موبایل تصاویر گوگل +دانلود

نرم افزار مدیریت تصاویر گوگل می تواند با ارائه امکاناتی بی نظیر به کاربران به راحتی جایگزین نرم افزار معمول تلفن همراه شود. این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا تصاویر خود را بر اساس موضوعات مختلف دسته بندی کرده و آن ها را میان دستگاه های مختلف به اشتراک بگذارند.

شما می توانید با استفاده از این نرم افزار تصاویر خود را در فضای ابری شخصی آپلود کرده و در هر دستگاه دیگری به آن دسترسی داشته باشید با این کار نیاز شما برای انتقال جداگانه هر تصویر از بین خواهد رفت.


نرم افزار موبایل تصاویر گوگل +دانلود نرم افزار



برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید








دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال




گزارش:راضیه مومنی

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
مصطفی
۱۰:۵۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
سلام و خسته نباشید
طرح ایده ها برای جلوگیری از اسیب شبکه های اجتماعی
http://rozup.ir/up/313135/1394/5/neda.jpg
آخرین اخبار