خجسته در نطق میان‌دستور:

ایران در مذاکرات هسته‌ای قدرتمندترین کشور جهان را به زانو درآورد

یک نماینده مجلس گفت: تیم هسته‌ای کشورمان با موفقیت توانستند حق مردم را ادا کرده و در مذاکرات هسته‌ای قدرتمندترین و ثروتمندترین کشور جهان را به زانو درآورد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 24 تیرماه) در نطق میان‌دستور خود ضمن قدردانی از تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان اظهار داشت: تیم هسته‌ای کشورمان امروز با موفقیت توانستند حق ملت را ادا کنند و با استقامت مردم ایران در مقابل زیاده‌خواهی‌های غربی‌ها ایستادگی کرد.

وی افزود: ملت ایران همواره با شعار "هیات من الذله" و با همیاری و همدلی با دولت و تیم مذاکره کننده همواره به آنها دلگرمی می‌دادند، نظیر این مردم را تاریخ هرگز به خود ندیده است و پس از آن موفقیت‌های ما یکی پس از دیگری کسب شد.

نماینده مردم همدان در مجلس تصریح کرد: در این مذاکرات قدرتمند‌ترین و ثروتمندترین کشورهای جهان از جمله آمریکا و وسیع‌ترین آن روسیه و چین در مقابل جمهوری اسلامی ایران زانو زدند و دنیا این مذاکرات را تحلیل می‌کند که چگونه یکطرف ایران در مقابل 6 جهانی توانست به موفقیت برسد و بیداری اسلامی سراسر کشورها را فرا گرفته است.

وی با بیان اینکه مجلس و دولت بعد از اعلام توافق باید برنامه‌ریزی داشته باشند، تصریح کرد: باید سرمایه‌ها و دارایی‌های بلوکه شده ایران برای آینده برنامه‌ریزی شود و در این راستا بخش تولید، اشتغال، ازدواج جوانان باید در اولویت قرار گیرد.

خجسته تصریح کرد: قدرت ایران همواره در مقابل کشورهای عربستان و زنان خودفروخته دول عربی مطرح است، آنها همواره در این مسیر به خواری و ذلت کشیده می‌شوند، اما بیداری اسلامی همه جای جهان را فراخواهد گرفت.

این نماینده مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار عمل به وعده‌های خود شد و از وی خواست تا حقوق فرهنگیان را رعایت کرده و به خواسته آنان جامه عمل بپوشانند.

وی همچنین در تذکری به وزیر بهداشت اظهار داشت: در نظام تحول سلامت و طرح مبتنی بر عملکرد، حقوق پرستاران باید لحاظ شود، چرا که این قشر از جامعه شبانه‌روز تلاش می‌کند و براساس قول وزیر بهداشت باید افزایش حقوق آنها مدنظر قرار گیرد.

خجسته با بیان اینکه فشار اقتصادی در کشور بر دوش بازنشستگان است، افزود: دولت و مجلس باید به این قشر از جامعه توجه ویژه داشته باشند، همچنین با وجود گرانی‌ها و مشکلات عارض شده در کشور توجه به معیشت مردم باید در اولویت‌های مسئولان ذیربط باشد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با تاکید بر مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار داشت:با توجه به منویات رهبری که در 8 ماده قرار گرفته و مطالبات مردم از قوه قضائیه و دستگاه‌های نظارتی خواستاریم که قدرتمندانه با مفاسد برخورد کند.

این نماینده مجلس با انتقاد از افزایش مالیات در حوزه انتخابیه‌اش خاطرنشان کرد: مالیات این استان به میزان 52 درصد افزایش یافته که این ظلم و اجحاف به مردم این استان است، از وزیر اقتصاد می‌خواهم که در این باره تصمیم عاجلی بگیرد، چرا که استان ما آنچنان صنعتی و پیشرفته نیست.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ایران ، مذاکرات ، هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۶ تير ۱۳۹۴
زندگی در جهانی که خود مجرم قاضی خود باشد سخت است
آخرین اخبار