ویژه برنامه‌های شبکه قرآن در عید سعید فطر

ویژه برنامه «مائده» در روز عید فطر و فردای روز عید از ساعت 10 صبح تا اذان ظهر به طور زنده از شبکه قرآن به روی آنتن می‌رود.

بیژن محمدی تهیه‌کننده ویژه برنامه عید فطر «مائده» شبکه قرآن در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: محوریت برنامه «مائده» بر اساس فضیلت روز عید فطر بوده که در باغ موزه قصر اجرا می‌شود.

وی افزود: بیشتر مهمان‌های برنامه «مائده» بر اساس این روز انتخاب شدند و تعدادی از قاریان برتر قرآن کریم نیز در برنامه حضور دارند.

محمدی گفت: ویژه برنامه «مائده» در روز عید فطر و فردای روز عید از ساعت 10 صبح تا اذان ظهر به  طور زنده از شبکه قرآن به روی آنتن می‌رود.

تهیه‌کننده ویژه برنامه عید فطر شبکه قرآن اظهار داشت: حجت‌الاسلام علیرضا موحدنژاد عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام میر لوحی، حسن خانچی ابتهال‌خوان، سید احمد حسینی مداح و حنانه خلفی حافظ نابغه قرآن از مهمان روز اول برنامه هستند.

محمدی تصریح کرد: حبیب صداقت و محسن حاجی حسنی کارگر قاریان ممتاز قرآن کریم،‌ احمد نیکبختیان و مرتضی طاهری مداح و گروه تواشیح "طه نبی" نیز به عنوان مهمانان روز دوم ویژه برنامه عید فطر در برنامه حضور خواهند داشت.

وی در ادامه گفت: همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی رئیس سازمان اوقاف و حجت‌الاسلام حسنی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه نیز در برنامه حضور خواهند داشت.

محمدی تصریح کرد: در برنامه بخشی هم برای بانوان در نظر گرفته شده که الهام غفاری اجرای آن را به عهده دارد و نفسیه فیاض بخش و حاج عبدالباقی کارشناسان مذهبی این بخش هستند.

تهیه‌کننده برنامه «مائده» بیان کرد: هادی صلح‌جو و سید جمال هاشم‌زاده اجرای ویژه برنامه «مائده» را در روز عید فطر به عهده دارند.





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار