طرح اطعام و افطاری 10 هزار مددجوی کميته امداد شهرستان کاشان به همت خیرین این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ قائم مقام مدیر کمیته امداد کاشان، ارزش ریالی این اقدام خیرخواهانه را 700 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: اطعام و افطار نيازمندان و مددجويان در راس برنامه‌های این مدیریت در ماه مبارک رمضان است.

امیر حسین شیخ استرکی، افزود: کمک های خیرین نسبت به سال گذشته رشد 35 درصدی داشته است به طوریکه نیکوکاران کاشانی مبلغ 940 میلیون ریال به منظور اطعام و افطاری مددجویان هزینه کردند.

وی افزود:این کمیته طی ماه مبارک رمضان در سال گذشته 6 هزار نيازمند را با مشارکت خيرين و نيکوکاران کاشانی اطعام کرد.

به گفته وی، یک هزار سبد کالا به ارزش 600 میلیون ریال نیز به همت خیرین بين مددجويان اين شهرستان توزيع شد.

معاون توانمند سازی کمیته امداد کاشان، افزود : مبلغ 1 میلیارد و 200 میلیون زکات در این ماه پر خیر و برکت رمضان به کمیته امداد کاشان اهدا شد.

شیخ استرکی، اظهارداشت:تاکنون مبلغ 38 میلیون ریال کفاره غیر عمد نیز جمع آوری شده است.

وی در ادامه وی ضمن اعلام آمادگی این نهاد به منظور دریافت فطریه همشهریان کاشانی افزود: کميته امداد به عنوان بزرگترين مرکز حمايتي از نيازمندان، بر اساس اهداف عاليه خود به دنبال ترويج فرهنگ احسان و نيکوکاري، صدقه، ايثار، گذشت، نوع دوستی، شناسايي نيازمندان و تلاش برای رفع نيازهای آنها با استفاده از کمک‌هاي دولتي و مردمي است.

به گفته وی،37 میلیون ریال در این ماه پر خیر و برکتبرای مردم یمن و 31 میلیون ریال در روز قدس به منظور کمک به فلسطین توسط شهروندان نوع دوست، متدین و متعهد دارالمومنین کاشان جمع آوری شد .

قائم مقام مدیر کمیته امداد کاشان، اجرای طرح مفتاح این نهاد برای خانواده‌هاي تحت حمايت در ماه مبارک رمضان را یادآورشد و گفت: با اجرای این طرح مسولان از ابتدای ماه رمضان به بازدید خانواده های تحت پوشش می روند تااز اوضاع و نحوه زندگي آنها مطلع شدند.

شیخ استرکی در پایان جذب 335 حامی برای حمایت از ایتام در ماه رمضان را خاطرنشان کرد و گفت:76 حامی خیر نیز در قالب طرح محسنینبرای همکاری با کمیته امداد کاشان اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.