سین جیم استانی شماره 24؛

جوانترین استاد دانشگاه که فقط یک بار شاگرد اول شد!/ از کنکور در 16 سالگی تا عضویت در انجمن مهندسان آمریکا

علی محمدی با تنها 27 سال سن جوانترین استاد دانشگاه در کشور است که عضویت در انجمن مهندسان مکانیک آمریکا را نیز دارا می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز؛ این بار برای سوژه سین جیم به سراغ جوانترین استاد دانشگاه کشور رفتیم.

سین: متولد چه سالی و اهل کجا هستید؟

جیم: سال ١٣٦٧ و اصالتا اهل اسفرورین از توابع شهرستان تاكستان قزوین هستم.

سین: آیا زبان خاصی دارید؟

جیم: بله مردم منطقه ما به زبان تات سخن می گویند كه زبانی بسیار سخت است وقتی تاریخ جنگ ایران و عراق را هم ورق بزنیم و مطالعه كنیم شاهد این هستیم كه بخشی از رزمندگان بیسیم چی زمان جنگ تات زبان بودند و دلیل این امر هم  این بود كه اگر بیسیم ها از طرف دشمن كنترل شد با توجه به سخت بودن زبان تات دشمن متوجه عملیات نشود و  عملیات جنگ لو نرود.

سین: ازدواج کردید؟

جیم: قرار شد سوال های زیاد خصوصی نپرسید(خنده)

سین: اما این سوال زیاد خصوصی نیست!

جیم: خیر من ازدواج نكردم

سین: رشته تحصیلی شما چیست؟

جیم: مهندسی مكانیك گرایش طراحی جامدات و در مقاطع بالاتر گرایش ساخت و تولید

سین: در چه سالی دانشگاه قبول شدید؟

جیم: من در سن ١٦ سالگی در كنكور سراسری قبول شدم و وارد دانشگاه شدم.

سین: از چه سالی به صورت حرفه‌ای وارد كار شدید؟

جیم: من در سالهایی كه محصل بودم تابستان ها كه مدرسه تعطیل میشد به بازار میرفتم و نزد دایی خود كار میكردم اما در سال دوم دانشگاه به صورت تمام وقت كار میكردم ولی كار حرفه ای خود را در سال ٨٩ آغاز كردم.

سین: چند خواهر و برادر دارید؟

جیم: من متاسفانه خواهر ندارم اما یك برادر دارم كه او ٢ سال از من كوچكتر است.

سین: آیا در دوران تحصیل شاگرد اول مدرسه بودید؟

جیم: همیشه نه اما یك سال بله

جوانترین استاد دانشگاه که فقط یک بار شاگرد اول شد!/از کنکور در 16 سالگی تا عضویت در انجمن مهندسان آمریکا

سین: ورزش می كنید؟

جیم: به ورزش خیلی علاقه دارم اما در چند سال گذشته از ان دور بودم البته گاها با دوستان خود به استخر می روم اما به صورت مرتب نیست.

سین: علاقه به موسیقی دارید؟

جیم: من موسیقی را خیلی دوست دارم در سن ١٥ سالگی هم نزد استاد علی گو كه از شاگردان خلیل عالی نژاد بودند موسیقی سنتی كار كردم اما متاسفانه مدتی بعد كه وارد دانشگاه شدم موسیقی را رها كردم.

سین: در حال حاضر مشغول به چه كار هستید؟

جیم: من مدیر عامل شركتی هستم كه كار اصلی ان سرمایه گذاری درحوزه های مختلف است.

سین: اهل هنر هستید؟

جیم: الان با مشغله كاری فراوان تقریبا نه ، اما دوستان زیادی در عرصه هنر كشور دارم كه همیشه برای رشد و پیشرفتشان تشویقشان میكنم.

سین: اگر بخواهید کنسرت یا سینما بروید همراه چه کسی می‌روید؟

جیم: من موسیقی و هنر را دوست دارم اما در خلوت ، نه در اجتماع ؛ به همین دلیل كنسرت رفتن یا سینما رفتن را دوست ندارم اما اگر عزیزی مانند پدر یا مادر از من بخواهند به كنسرت یا سینما برویم ان ها را همراهی میكنم.

 سین: در شبكه های اجتماعی عضو هستید؟

جیم: خیر من در هیچ شبكه اجتماعی عضو نیستم و در دنیای مجازی فقط یك ایمیل دارم كه هر روز راس ساعت ٦ صبح آن را چك میكنم.

سین: تا حالا شده که دروغ بگید؟

جیم: بله(خنده)

سین: چقدر به مسافرت می‌روید؟

جیم: به دلیل شرایط كارم سفرهای كاری برایم زیاد پیش می اید و بالاجبار در طول سال زیاد سفر میكنم.

سین: بهترین خاطره زندگی‌تان؟

جیم: خاطرات شیرین زیادی دارم ،كلا زندگی را با همه خاطرات شیرین و تلخش دوست دارم،اما خاطرات شیرینم بسیار زیاد است كه از حوصله این مصاحبه خارج است.

سین: آیا تدریس می كنید؟

جیم: بله از سن 23 سالگی تاكنون.

سین: پس با این حساب شما جوانترین استاد دانشگاه هستید؟

جیم: بله و این خوب نیست.

سین: چرا؟

جیم: چون طبیعتا جوانترین استاد دانشگاه كم تجربه ترین استاد دانشگاه هم است (خنده)

سین: آیا در نمره دادن به دانشجویان كمك می كنید؟

جیم: اساسا من جز ان دسته از افرادی هستم كه اعتقاد دارم دانشجو نباید در كلاس درس صرفا به دنبال نمره باشد،بلكه باید مطالب مفید و كاربردی را آموزش ببیند و آن را در جامعه عمل به كار بندد،همین چند روز پیش مقاله ای مطالعه كردم كه ایران از نظر تعداد مهندسین دومین مهندسین دنیا را دارد اما در نقطه مقابل همین مهندسین در در جامعه بیكار.

به طور كلی شیوه تدریس من به گونه ای است كه نمره در چندین پارامتر متفاوت تقسیم می شود و این دانشجو را در چندین مورد گوناگون به كار می اندازد و همین امر باعث یادگیری به صورت كاربردی و نمره آوری برای دانشجو می شود و این باعث تربیت جوانان كاریاب می‌شود و نه كارساز یا كارآفرین.

سین: آیا در انجمن های تخصصی عضویت دارید؟

جیم: بله از سال ٢٠١٠ عضو انجمن مهندسان مكانیك آمریكا هستم.

سین: بیشترین وقت شما صرف چه كاری می شود؟

جیم: صرف كار. صبح ها ساعت ٦ تا ٦:١٥ در محل كارم حاضر میشوم و شبها هم ساعت ٩ تا ١٠ به خانه برمیگردم البته روزهای دوشنبه بیشتر در دانشگاه مشغول تدریس هستم.

سین: رابطه شما با دانشجویانتان چطور است؟

جیم: خوب. من هر ترم دانشجویان زیادی دارم كه باید پاسخگوی همه این عزیزان باشم،اما در كل با توجه به ترافیك كاری تلاش میكنم پاسخگوی همه سوالاتشان باشم،ولی به طور كلی اعتقاد دارم اساتیدی كه فقط به كار تدریس مشغولند و مشغله كمتری دارند استادان موفق تری هستند اما در پاسخ به سوال شما باید بگویم به طور كلی رابطه ام با دانشجویان خوب است.

سین: دانشجویان شما از سن كم شما تعجب نمی كنند؟

جیم: چرا بارها نگاه دانشجویان به من همین گونه بوده مخصوصا در جلسه اول هر ترم،چون من دانشجویان زیادی از سنین مختلف دارم به عنوان مثال دانشجویی دارم كه ٦٥ سال سن دارد و دانشجوی ١٧ ساله هم دارم كه تازه وارد دانشگاه ولی با وجود همه اینها همیشه فضای رسمی بین من و دانشجویان برقرار است،چون با توجه به سن كم من برای تدریس و علاقه دانشجویان برای ایجاد فضای راحت و غیر رسمی در كلاس درس اگر فضای كلاس از حالت رسمی خارج شود انوقت اداره كردن كلاس درس كار دشواری می شود.

سین: آیا اهل خرید هستید؟

جیم: روحیاتم و حوصله ام كلا با خرید سازگار نیست برای همین این كار را بیشتر به یكی از همكارانم محول میكنم اما در كل برای خرید چیزهایی كه نیاز به حضور خودم است مانند لباس یا كت و شلوار خودم تنهایی به خرید میروم.

سین: تا به حال عصبانی شده‌اید؟

جیم: فراوان(خنده)

سین: وقتی عصبانی هستید، دیگران با شما چه برخوردی می‌کنند؟

جیم: بستگی دارد به شخص مقابل .... در زمان عصبانیت دوست دارم تنها باشم و تصمیم گیری نكنم چون اعتقاد دارم انسان عصبی بر اساس عقل تصمیم نمی‌گیرد.

سین: بهترین هدیه‌ای که گرفتید، چه بود؟

جیم: بهترین هدیه ای كه گرفته ام عشق بود،عشق به پدر بزرگوارم و مادر نازنینم كه اعتقاد قلبی دارم این عزیزان بهترین هدیه الهی در زندگی من بوده اند و هستند. 

سین: دوست دارید به كجا مسافرت بروید؟

جیم: اهل مسافرت غیر كاری نیستم اما دوست دارم بیشتر به همراه پدر و مادر در اخر هفته به دیدن پدر بزرگ و مادربزرگ بروم.

سین: بهترین آرزوی شما در زندگی چیست؟

جیم: آرزوهای من در سنین مختلف متفاوت شد و رنگ و بوی تغییر به خود گرفت چرا كه خداوند سبحان هرچه را كه از او خواسته ام به من داد اما امروز بزرگترین آرزوی من اشتغال جوانان كشور است پدر بزرگوارم به من می گوید كه در زمان جنگ به جبهه رفتن و جنگیدن با دشمن و دفاع از عزت و آبادانی و خاك و ناموس ایرانی نوعی عبادت بود و امروز هم ایجاد اشتغال برای جوانان این مرزو بوم نوعی عبادت است چرا كه عدم اشتغال جوان به همراه خود بسیاری از نا هنجاری های اجتماعی  مانند طلاق، سرقت،اعتیادو...را به دنبال داردو با ایجاد اشتغال انسان در از بین بردن این ناهنجاری ها سهیم میشود كه به اعتقاد من از بزرگترین خدمات به خاك مقدس ایران همین ایجاد اشتغال است.

جوانترین استاد دانشگاه که فقط یک بار شاگرد اول شد!/از کنکور در 16 سالگی تا عضویت در انجمن مهندسان آمریکا

سین: از اینكه فرد ثروتمندی هستید چه احساسی دارید؟

جیم: البته من چنین ادعایی ندارم اما به اعتقاد من پول سالم برای انسان های سالم نتایج سالم به همراه دارد و همینطور پول ناسالم برای انسانهای نا صالح نتایج منفی. برخلاف انچه كه جامعه تصور میكند پول و ثروت با خود می تواند نتایج مثبتی به همراه بیاورد و فی النفسه بد نیست اما هدایت نكردن خواسته های انسان در مسیر درست ان را به حس طمع تبدیل میكند و به یك باره او را به ورطه نابودی می كشد، چرا كه انسان سراسر از احساس و خواسته در حوزه های مختلف است و به تعبیر دكتر شریعتی:خداوندا تو می دانی كه انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است/چه رنجی میكشد ان كس كه انسان است و از احساس سرشار است. 

سین: دوست داشتید پولدارترین مرد دنیا بودید؟

جیم: تا حالا به این موضوع فكر نكردم اما فكر میكنم پول ساز بودن از پول دار بودن بهتر است اما به صورت كلی پولدار بودن یا پول ساز بودن هر دوی آن در زمانی لذت بخش است كه لذت ان را با افرادی تقسیم كنیم كه بسیاری از داشته های عادی  ثروتمندان رویای اصلی انها محسوب می شود،به اعتقاد من پولدار ترین فرد دنیا سخاوتمند ترین فرد دنیا هم باید باشد كه البته هست،حتما این مثال ساده را شنیده اید كه می گویند خداوند نان را به دل و نیت انسان ها میدهد نه هوش و ذكاوت،وقتی در كل كره زمین هم بررسی كنیم ثروتمندترین مرد دنیا كسی نبود جز همان كسی كه حاضر شد تمام دارایی خود را وقف موسسات خیریه كند و او كسی نبود جز بیل گیتس موسس شركت مایكروسافت.

سین: آیا آدم خیری هستید؟

جیم: قاعدتا این سوال را باید از دیگران و اطرافیان من بپرسید نه من.

سین: در زندگی مدیون چه کسی هستید؟

جیم: مدیون انسان های نازنینی چون پدر عزیز و بزرگوارم كه به من درس زندگی و صبر و جوانمردی اموخت،مادر نازنینم كه به من درس مهربانی و دوست داشتن و زیبا زندگی كردن آموخت.

سین: چه فصلی از سال را بیشتر از بقیه دوست دارید؟

جیم: تمام فصول سال را دوست دارم ،وقتی فلسفه مطالعه میكنیم متوجه میشویم كه خداوند سبحان یك سال شمسی زندگی انسان را با چهار فصل متفاوت خلق نموده برای زدودن تكرار از زندگی اشرف مخلوقات یعنی انسان ،سالی كه با سبزی و طراوت شروع میشود و با سردی به پایان میرسد و باز انسان را وارد فصل جدید میكند و این چرخه همچنان ادامه پیدا می كند تا تكرار از زندگی ادمی دور شود.با یك جمع بندی ساده همه فصول سال را دوست دارم.

سین: چه سالی گواهینامه رانندگی گرفتید؟

جیم: در سال ٨٥ وقتی كه ١٨سال داشتم،خاطرم هست انقدر ذوق و اشتیاق گرفتن گواهینامه داشتم كه در روز ٢٥ مرداد سال ٨٥ كه سن ١٨ سالگی ام تمام میشد و مجاز به ثبت نام شده بودم تا ساعت ٢ ظهر همان روز همه كارهای اداری مربوط به شركت در ازمون گواهینامه را انجام داده بودم.

سین: اتومبیل شخصی شما چیست؟

جیم: این سوال دیگه واقعا خصوصیه.

سین: اگر امكان دارد پاسخ دهید.

جیم: بنزكلاس s

سین: الگوی شما در زندگی کیست؟

جیم: پدر و پدر بزرگم در عرصه كار و مادرم در مهربانی و صمیمیت و محبت به دیگران.

سین: بدترین خصوصیت اخلاقی شما چیست؟

جیم: زودرنج بودنم بدترین خصوصیت اخلاقی من است.

سین: در این مواقع دوست دارید، با چه کسی صحبت کنید؟

جیم: كلا در چنین شرایطی تنها بودن را ترجیح می دهم.

سین: آشپزی شما چطور است؟

جیم: در دوران دانشجویی شیوه آماده سازی و پخت چند نوع غذا را یاد گرفتم و چندین بار هم غذا درست كردم اما در كل آشپزی خوبی ندارم،دوستی دارم در شهر دوسلدورف آلمان كه غذاهای اروپایی نیز به من یاد داد اما در كل در كار آشپزی خانگی تبحر ندارم .

سین: آیا لقب خاصی دارید؟

جیم: بله من نام كوچكم علی و نام فامیلی ام محمدی است اما در كل مرا به نام محمدی تات میشناسند. 

سین: چقدر اهل مد هستید؟

جیم: در جست و جوی مد نیستم اما اگر در مركز یا دوستی مدهای روز را به من معرفی كند از ان استقبال میكنم اما اصولا با توجه به شرایط كاری در لباس پوشیدن از رسمی ترین مدل ان استفاده  می كنم.

سین: چقدر اهل مطالعه هستید؟

جیم: به طور كلی مطالعه كردن را دوست دارم من جمعا ٩ كتاب تاكنون چاپ كرده ام كه چندین كتاب هم نیز به چاپ های سوم و چهارم رسیده است همینطور چندین مقاله ISI دارم و پشتوانه همه اینها را مطالعه خود در حوزه های مختلف می‌دانم.

سین: اگر شرایطی فراهم شود كه از شما بخواهند به خارج از كشور بروید ایا این كار را انجام میدهید؟

جیم: خیر،من به دلیل شغلم و همچنین دعوت به سخنرانی های مختلف در سال سفرهای زیادی به خارج از كشور دارم اما هیچگاه حتی در میانه سفر به فكر اقامت و زندگی در كشور دیگری نبودم،به تعبیر دهخدا كه میگفت: این چراغ در این خانه فقط سوختنیست.

سین: رمز موفقیت شما چیست؟

جیم: فقط توكل به خداوند بزرگ. به تعبیر حضرت حافظ: تكیه بر تقوا و دانش در طریقت كافریست/رهرو گر صد هنر دارد توكل بایدش

سین: حرف پایانی؟

دانشجویی داشتم در سال ٩٢ كه در آخرین جلسه كلاس وقتی از دانشجویان خواستم انتقادها و پیشنهاداتشان را در مورد من بدهند یك شعر زیبا روی كاغذ نوشته بود و من به عنوان حرف پایان این شعر را كه یك دعایی زیبا است را تقدیم شما و خوانندگانتان می كنم: نازنینم چه بخواهم برایت ز خدا بهتر از این / كه خودش پنجره باز اطاقت باشد.

گفتگو : مرتضی تاجیک

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۷
منم مهندسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۱ شهريور ۱۳۹۷
ایول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
علي جون برنامه ات تو به خانه برمگرديم عاليييييييي بود يه دونه اي داداش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
استاد روز معلم گرامي باد
با اينكه جوان هستيد اما براي من بهترين معلم بوديد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۴ تير ۱۳۹۶
سلام استاد بعضي وقت ها دلم واسه قديما تنگ ميشه كاش ميشد بازهم ما دانشجو و شما استاد ما بوديد واقعا قدر اون روزهارو ندونستيم و نتونستيم از دنياي علم شما كامل بهره ببريم اميدوارم هرجا هستيد موفق باشيد به قول خودتون (انشااله هميشه در مقابل مشكلات و سختي ها منعطف باشيد) دوستدارو دانشجو شما-پريناز فتاحي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۴ تير ۱۳۹۶
سلام استاد بعضي وقت ها دلم واسه قديما تنگ ميشه كاش ميشد بازهم ما دانشجو و شما استاد ما بوديد واقعا قدر اون روزهارو ندونستيم و نتونستيم از دنياي علم شما كامل بهره ببريم اميدوارم هرجا هستيد موفق باشيد به قول خودتون (انشااله هميشه در مقابل مشكلات و سختي ها منعطف باشيد) دوستدارو دانشجو شما-پريناز فتاحي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۴ تير ۱۳۹۶
سلام استاد بعضي وقت ها دلم واسه قديما تنگ ميشه كاش ميشد بازهم ما دانشجو و شما استاد ما بوديد واقعا قدر اون روزهارو ندونستيم و نتونستيم از دنياي علم شما كامل بهره ببريم اميدوارم هرجا هستيد موفق باشيد به قول خودتون (انشااله هميشه در مقابل مشكلات و سختي ها منعطف باشيد) دوستدارو دانشجو شما-پريناز فتاحي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۴ تير ۱۳۹۶
استاد عزیزی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
اقای دکتر استاد کدوم واحد دانشگاه ازاد هستند ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۶ آذر ۱۳۹۵
إنسان هاي بزرگ از ريشه بزرگ اند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۵
واقعا افتخار فامیلمونی بهت افتخار میکنیم دکتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
هميشه بهتريني
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
موفق باشي
افتخار ما و قزوين و ايراني
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
باسلام وآرزوی توفیق برای ایشان وپدربزرگوارشان که انسانی وارسته و مومن هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
دكتر هميشه مي تركوني.دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
اقاي دكتر هم خوشتيپي هم توانمند هم با شخصيت اما كاش يه خورده هم تو مسايل اجتماعي فعاليت مي كرديد چون هر انساني يك سري وظايف اجتماعي داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
موفق باشييييييييييييد دكتر جوان...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
استاد روز معلم گرامي باد
با اينكه جوان هستيد اما براي من بهترين معلم بوديد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۹ فروردين ۱۳۹۵
تبارك الله دكتر جوان...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
تفكراتشون رو دوست دارم البته اگه شعار نباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
خوب كه چي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
ايووووووووووووول داري...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
باريك اله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
اقاي دكتر سلام
من همون شخصي هستم كه تو مسابقات جهاني پاورليفتينگ در كرج كه شما اسپانسر بوديد از شما لوح و مدال گرفتم ميخواستم به شما خبر بدم ما به مسابقات قزاقستان رفتيم و اونجا هم مدال جهاني گرفتيم و اينو مديون حمايت شما هستيم خيلي سعيو تلاش كردم كه شما رو پيدا كنم و با گفتن اين خبر خوشحالتون كنم اما نتونستم فقط بدونيد كه كمك شما به افتخارافرينيه ما منجر شد يا حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
قابل ستايشيين...هيچوقت تنهامون نزارين .
شما من رو به خواسته هام رسوندين از خدا خواستم هر چي كه ميخواين رو خدا بهتون بده.
دوستتون داريم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
خیلی خوشحالم و افتخارمیکنم که همشهریم پله های ترقی رایکی پس ازدیگری طی نموده امیدوارم که شعارهایش همراه باواقعیت باشد خداوند همچنین جوانانی رابرای پدرومادرشان حفظ کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
Dr dooset darim ma
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
از اين همه موفقيت يك هم وطن خوشحالم خداوند ايشان را براي خانواده اش حفظ كند درود بر ايران و مرداني مانند اقاي محمدي تات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۲ دی ۱۳۹۴
سلام جناب دکترررررر. یادش بخیر یه زمان مدرسه رو میپیچوندی الان شدی استاد و و و.ایشالله همیشه موفق باشی خدایش حال کردم.البته الان دیگه فکر نکنم قدیمارو یادت باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۴
اقاي محمدي دندون هاتون خيلي سفيد و زيباست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۶ آبان ۱۳۹۴
سلام عكستون رو جلد مجله انرژي مثبت از اين عكساتون بهتره اقاي محمدي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۴
اقاي دكتر ايشاالله تو همين ايام محرم اقا امام حسين (ع) هميشه پشت و پناهت باشه يا حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۴
درود بر دكتر محمدي افتخار اسفرورين...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۲۹ مهر ۱۳۹۴
سلام آفرين براين جوان تات زبان
ايشان پسر حاج حبيب و نوه حاج حمزه محمدي بزرگ هستند
از يه همچين پدربزرگ و پدر بايد هم ايشان موفق باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۴
اقاي دكتر كاش يه بار از نزديك شما رو ببينم....اين ارزوي منه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۴
اقاي دكتر مصاحبتون رو تو ماهنامه انرژي مثبت خوندم خيلي لذت بردم از اينكه اين همه موفق هستيد و بازم به زادگاهتون علاقه منديد
بدرود فرزن ايران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
ايول دكييبييييي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
دكتر جون خيلي خوشتيپي رفيق از اسمون برات طلا بباره ايشا اله
ارادتمند حلت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
دكتر جون خيلي خوشتيپي رفيق از اسمون برات طلا بباره ايشا اله
ارادتمند حلت
Iran (Islamic Republic of)
غلامي
۱۴:۰۳ ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
هرجاي دنيايي دلم اونجاست....
Iran (Islamic Republic of)
امير تاجيك
۲۰:۱۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
دكتر جان تولدت مبارك
Iran (Islamic Republic of)
Shahram fakhar
۱۰:۰۵ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
دكتر جون دوست دارم دوست با مرام و رفيق و مردي از جنس رفاقت در روزهاي سخت....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
يك سال پيش تو همايش بازاريابي در سالن همايش پاي سخنرانيه اقاي محمدي نشستم با اينكه بسيار زيبا و جذاب و علمي صحبت كردند بسيار شيفته ايشون شدم ولي اخر سخنراني ازشون خواستم باهاشون عكس بگيرم محافظاشون ممانعت كردند و من خيلي از رفتار محافظاشون ناراحت شدم خواستم از اين طريق بهشون بگم اون روز دلم شكست ولي به روي خودم نياوردم
Iran (Islamic Republic of)
الناز منجزي
۲۱:۱۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
با سلام و احترام چگونه مي شود با ايشان مشاوره داشت ؟
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۱:۱۷ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
من ايشون رو از نزديك ديدم
Iran (Islamic Republic of)
ماندانا احمدي سرشت
۱۹:۰۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
من دانشجوي اقاي دكتر محمدي هستم و بايد بگم يكي از افتخارات زندگي من اين هست كه دانشجوي ايشون در دانشگاه بودم
Iran (Islamic Republic of)
ماندانا احمدي سرشت
۱۴:۵۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
من دانشجوي اقاي دكتر محمدي هستم و بايد بگم يكي از افتخارات زندگي من اين هست كه دانشجوي ايشون در دانشگاه بودم
Iran (Islamic Republic of)
ماندانا احمدي سرشت
۱۲:۱۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
من دانشجوي اقاي دكتر محمدي هستم و بايد بگم يكي از افتخارات زندگي من اين هست كه دانشجوي ايشون در دانشگاه بودم