شهردار منطقه 4 در اولین نشست با شورایان دوره چهارم:

بازدید میدانی از محلات 20 گانه منطقه 4 بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود

شهردار منطقه 4 گفت: تکمیل ساختارهای فرهنگی و اجتماعی محلات یکی از مهمترین اولویت‌های سال جاری است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،، سید امیرعباس بهاری شهردار منطقه 4 در این نشست که با حضور دبیران شورایاری محلات 20 گانه و جمعی از معاونان و مدیران برگزار شد، اظهار کرد: نظرات شورایاری باید به صورت کارشناسانه و با استفاده از نقطه نظرات شهروندان ساکن در محلات بررسی و با همدلی و همسویی با مدیریت شهری منطقه مرتفع شود.

وی افزود: نگاه شورایاران به محلات باید نگاهی دلسوزانه و مشارکت جویانه باشد و باید رضایتمندی شهروندان اولویت برنامه‌های شورایان قرار گیرد.

بهاری با اشاره به عملکرد مطلوب شورایاران در سه دوره گذشته تصریح کرد: خوشبختانه پروژه‌های بزرگ و مهمی توسط شورایاران در حوزه زیر ساخت‌های شهری طی سه دروه گذشته در محله‌های منطقه پیشنهاد و معرفی شد که توسط شهرداری به اجرا در آمد و هم اینک شاهد تاثیر خوب آنها در محله‌ها هستیم.

شهردار منطقه 4 ادامه داد: یکی از سیاست‌های شهرداری تهران تقویت محله‌ها و اجرای فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی، ترافیکی و خدمات شهری در محله‌ها به عنوان کوچکترین ساختار شهرها است.

وی تکمیل ساختارهای فرهنگی و اجتماعی محلات را از مهمترین اولویت‌های سال جاری دانست و عنوان کرد: شورایان نقش مهمی در بهبود و توسعه همه جانبه محلات دارند و باید از فرصت‌های پیش آمده برای خدمت رسانی بهره لازم را برد.

بهاری در ادامه از آغاز بازدید‌های میدانی از سطح محلات خبر داد و تاکید کرد: با آغاز رسمی فعالیت‌های شورایاران دوره چهارم، بازدیدهای میدانی از سطح محلات پس از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود و نیازهای اساسی شهروندان در اولویت نخست قرار دارد.

وی با تاکید بر تکمیل سند توسعه محلات منطقه 4 گفت: معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه باید با همکاری و همفکری شورایاران ضمن بررسی و شناسایی مشکلات محلات، سند توسعه محله را برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان تهیه نماید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار