نماینده مجلس شورای اسلامی؛

تامین اجتماعی سرمایه طبقه کارگر جامعه است

امیرآبادی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی از سازمان های مهم کشور است ، گفت: این سازمان سرمایه طبقه کارگر جامعه است و به این دلیل لزوم توجه روز افزون و گسترده به آن از ضروریات مهم است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم: احمد امیر آبادی فراهانی نماینده مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا (ع)  گفت: همفکری دولت و مجلس برای حل مشکلات مالی سازمان تامین اجتماعی دربرنامه ششم توسعه کشور ضروری است.

نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص مبلغ طلب این سازمان از دولت گفت و بیان کرد: بحث تامین منابع مالی مورد نیاز برای سازمان تامین اجتماعی کمتر مورد توجه قرار می گیرد، سازمان تامین اجتماعی از سازمان هایی است که بیشترین طلب را از دولت دارد  و طلب 650 میلیارد ریالی تامین اجتماعی قم از دولت در برابر طلب چندین هزار میلیارد تومانی دولت به این سازمان رقم بسیارناچیزی می باشد.

وی خاطر نشان کرد : دراستان قم مراکز درمانی نسبت به جمعیت بیمه شده هنوز با کمبود مواجه است، احداث بیمارستان امام رضا برای حل مشکل کمبود مراکز درمانی تامین اجتماعی قدم خوبی بود، ولی باید حدود چهار پلی کلینیک تخصصی برای تامین اجتماعی در مناطق مختلف ایجاد کرد.

امیر آبادی با بیان اینکه درطراحی موقعیت جغرافیایی و مکان احداث این بیمارستان دقت لازم صورت نگرفته است، گفت: باید همه مسوولان برای هر چه بهتر شدن مسیرهای دسترسی  و رفت و آمد مردم  به این بیمارستان تلاش کنند.

وی یکی از راه های حل این مشکل را ساخت یک تقاطع غیر همسطح دانست و گفت: راه های مختلف دیگری پیش بینی شده و در دستور کار قرار گرفته است.

راه اندازی و نصب این دستگاه سی تی اسکن که به عنوان از پیشرفته ترین و مجهزترین دستگاه سی تی اسکن و از نوع زیمنس 16 اسلایس محسوب می شود، بالغ بر 30 میلیارد ریال هزینه داشته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.