اصفهان؛

لبخند ماه در بام کاشان

جشن بزرگ "لبخند ماه" به مدت 2 شب به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در بام شهر این شهرستان برگزار خواهدشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت: این جشن بزرگ در استقبال از عید سعید فطر ساعت 10 شنبه و یک شنبه شب (27 و 28 تیر ماه) در سایت رو باز پارک بزرگ شهر کاشان برگزار خواهدشد.

مهدی نادعلی، ایجاد محیطی شاداب و با نشاط برای خانواده های کاشانی پس از یک ماه بندگی و نیایش و مناجات را در رمضان المبارک هدف از برگزاری جشن بزرگ "لبخند ماه" عنوان کرد و گفت: اجرای نمایش طنز، مسابقه، مولود خوانی، موسیقی و سخنرانی کارشناس مذهبی از جمله ویژه برنامه های این جشن بزرگ است.

وی، با اشاره به بهره مندی گردشگران با توجه به حضور آنها در ایام تابستان علاوه بر شهروندان کاشانی از جشن بزرگ در کاشان افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، ویژه برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی و مذهبی استقبال شهروندان کاشانی در تمام ایام و مناسب ها را برگزار می کند که فضایی سالم و با نشاط را برای خانواده ها و تمام اقشار مردم به ویژه نسل کودک، نوجوان و جوان را فراهم کرده است.

به گفته وی، آیین جزخوانی قرآن به صورت حفظ خوانی به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین (علیه السلام)کاشان و با همکاری این سازمان در میدان جهاد شهرستان یکی از این برنامه ها است که هر شب یک ساعت بعد از افطار با حضور قاریانممتاز و استقبال چشمگیر شهروندان کاشانی برگزار می شد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان،پایان این آیین را در چهارشنبه شب(23 تیر) در قالب آیین ختم قرآن و تجلیل از حافظان و قاریان خاطرنشان کرد و گفت: فرهنگ سازی حفظ خوانی قرآن به ویژه برای کودکان و نوجوانان، ایجاد انگیزه برای حضور جوانان در جلسات قرآنی و مذهبی و ختم دسته جمعی قرآن کریم از جمله اهداف برگزاری این آئین معنوی بود.

نادعلی،اجرای ویژه برنامه "زندگی به رنگ خدا" در پارک جوان کاشان با هدف تبیین سبک زندگی اسلامی را یادآورشد و گفت: این ویژه برنامه فرهنگی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و کارشناسان مذهبی به مدت 10 شب با استقبال خو ب شهروندان کاشانی در حال برگزاری است.

وی در پایان اظهارداشت: مجری این ویژه برنامه کانون فرهنگی حضرت ابوالفضل(علیه السلام) است که با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون تخصصی عقائد اسلامی مولی الموحدین(علیه السلام) و موسسه هم اندیشی کانون های فرهنگی کاشان تا سوم مرداد ماه در پارک جوان برگزار می شود. 


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.