مجید اوجی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«بیقرار» بهترین کار مشترک من و فلورا سام است

«بیقرار2» با قصه برتر ، جذاب تر و بازیهای روان‌تر نسبت به کار قبلی به شدت بهتر شده است.

مجید اوجی تهیه‌کننده سریال «بیقرار2» در خصوص روند تولید کار و چگونگی این سریال در گفتگو با حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگیباشگاه خبرنگاران جوان گفت: به دلیل استقبالی که از سری اول سریال «بیقرار» شد تصمیم گرفتیم تا ساخت سری دوم آن را نیز شروع کنیم. مجموعه «بیقرار2» اواخر آذر سال گذشته کلید خورد و اوایل خرداد امسال پایان یافت. 

وی ادامه داد: از همان سری اول، قسمت آخر را ناتمام گذاشتیم و آنهم به این دلیل که این مجموعه بتواند ادامه پیدا کند. چرا که قسمت انتهایی را گرفته بودیم، اما آن را پخش نکردیم و پایان را به نسبت باز گذاشتیم تا بتوانیم ادامه داستان و سری دوم را نیز کار کنیم.

اوجی تصریح کرد: در همکاری های قبلی، فلورا سام کارگردانی کارها را بر عهده داشته‌اند و من راحت‌تر بودم به دلیل اینکه او خودش نویسنده بوده و اشراف بیشتری نسبت به کار دارد. سام با یک دید روشن نسبت به فیلمنامه کار می‌کند و تحلیل دقیق و درست‌تری از کار دارد. به اعتقاد من در بین کارهای مشترکی که من و خانم سام داشته‌ایم این سریال جزء بهترین آنهاست.

اوجی در مورد ساخت سری دوم کارها بیان کرد: گاهی‌اوقات ساخت سری دوم بهتر می‌شود و این مربوط به کشش قصه است. تاکنون شاهد بسیاری از کارها بوده‌ایم که قسمت دوم آنها موفق نبوده اند. اما معتقدم که این سریال نسبت به کار قبلی به شدت بهتر شده است و این برتری به دلیل وجود قصه بهتر، جذاب‌تر و بازیهای روان‌تر بازیگران آن است. «بیقرار2» سرفرصت کار شده است و به دلیل همکاری قبلی، بازیگران در آن به نقش‌های خود نزدیک‌تر شده‌اند و یکدیگر را پیدا کردند.

وی گفت: سری اول این مجموعه در شهر مشهد فیلمبرداری شد زیرا گروه کاری مایل بودند که معنویات و حال و هوای شهر مشهد و امام رضا (ع) در کار گنجانده شود. همچنین در کارهای خانم سام مضامین دینی و اخلاقی مشاهده می‌شود و این جزء علاقه‌مندیهای گروه سازنده است.

اوجی در پایان اظهار داشت: امیدوارم سریال «بیقرار2» کار در خور توجه و خوبی شده باشد و نظر مساعد مخاطبان را جلب کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار