کاظمی : دادستانی حق خود را از فدراسیون فوتبال می گیرد/به فیفا شکایت می کنیم

سرمربی تیم فوتبال راه اهن تهران گفت: فدراسیون فوتبال رای ناعادلانه ای را بر علیه باشگاه راه اهن صادر کرده است و دادستانی این موضوع را با جدیت دنبال خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال راه اهن تهران که برای دیدن مسابقات تنیس دیویس کاپ در مجموعه ورزشی انقلاب حضور پیدا کرده بود, در خصوص اخرین وضعیت تیم فوتبال راه اهن بیان کرد: کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای ناعادلانه ای را بر علیه باشگاه راه اهن صادر کرده است و در صورتی که خود این اقایان اجازه بازی موتومبا را صادر کرده اند ان را دلیلی بر محکوم کردن راه اهن می دانند. 

وی ادامه داد: رای کمیته استیناف کاملا بر خلاف قانون است و زمانی که کمیته انضباطی رای اولیه را ثادر کرده است باید در همان کمیته تجدید نظر خواهی شود. فدراسیون فوتبال ایران باید ای تی سی که از سوی فدراسیون فدراسیون فوتبال ترکیه صادر شده بود را پیگیری می کرد و جعلی بودن ان را به باشگاه راه اهن اطلاع می داد. 

سرمربی تیم فوتبال راه اهن تهران درباره ی ورود دادستانی به این موضوع اظهار داشت: این باشگاه متعلق به دادستانی است و این موضوع را با جدیت پیگیری خواهد کرد.وکیلی گرفته شده که در صورت پاسخ نگرفتن از فدراسیون فوتبال ایران, به فیفا شکایت خواهد کرد. 

وی در ادامه افزود: مگر می شود در کشوری که اسلام در ان حکفرماست, مجریان قوانین دین از حق خود کوتاه بیایند و در مقابل ظلم اتفاق افتاده واکنش نشان ندهند. 

فرهاد کاظمی در پایان درباره ی اخرین شرایط تیم فوتبال راه اهن گفت: تمرینات منظمی را انجام می دهیم و چند بازیکن جدید به خدمت گرفتیم تا برای حضور قدرتمند در لیگ برتر اماده شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار