آیت الله صافی گلپایگانی؛

"عقیده نجات بخش "عنوان کتابی است در زمینه ظهور حضرت مهدی(عج)

کتاب عقیده نجات بخش از تالیفات آیت الله صافی گلپایگانی است که وارد بازار نشر شد . در این کتاب به مباحثی همچون ارتباط با ایمان و عقیده به ظهور مهدی (عج) با کیفیات ذهنی و فکری، وحدت جامعه و حکومت جهانی، مساوات اسلامی، عدالت اجتماعی و زمامداری و همچنین عدل و قسط پرداخته شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم و به نقل از روابط عمومی انتشارات آیت الله صافی گلپایگانی کتاب عقیده نجات بخش، پیرامون عقیده به ظهور و حکومت حضرت مهدی (عج) از تالیفات آیت الله صافی گلپایگانی است که منتشر شد. 

بر اساس مطالب کتاب، احتمال این که اخبار و احادیث پس از ولادت حضرت مهدی (عج) یا در زمان غیبت صغری یا کبری در منابع حدیثی و متون شیعه وارد شده باشد، به طور قطع غیرعقلایی و مردود است؛ زیرا کتاب‌هایی که این احادیث در آن‌ها ضبط شده و کسانی آن‌ها را تألیف کرده‌اند که احتمال این که کلمه ای جعل کنند، در حق آن‌ها داده نمی‌شود و آن‌ها کسانی هستند که به صدق امانت، معروف و مشهور هستند.

کتاب حاضر در ارتباط با ایمان و عقیده به ظهور مهدی (عج) را با کیفیات ذهنی و فکری، وحدت جامعه وحکومت جهانی، مساوات اسلامی، عدالت اجتماعی و زمامداری و همچنین عدل و قسط بررسی می‌کند تا معلوم شود که این اعتقاد در زندگی و مواقف حساس آن و مبارزات و مجاهدات و تعیین جهت حرکت جامعه چه نقش بزرگ و سازنده ای را ایفا می‌کند.

کتاب «عقیده نجات بخش پیرامون عقیده به ظهور و حکومت حضرت مهدی (عج)» با 120 صفحه در چاپ سوم وارد بازار نشر شد.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.