اعترافات عضو سابق گروه تروریستی داعش؛

داعش هیچ سنخیتی با اسلام ندارد

پایگاه اینترنتی شبکه پرس‌تی‌وی به نقل از عضو سابق گروه تکفیری-صهیونیستی داعش نوشت این گروه هیچ سنخیتی با اسلام ندارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی شبکه پرس تی وی نوشت: یکی از اعضای سابق داعش پس از بازگشت به کشورش، آلمان، تصریح کرده است که این گروه تروریستی هیچ سنخیتی با اسلام ندارد.

به گزارش این منبع، «ابراهیم ب» که اکنون در یکی از زندان‌ های آلمان بازداشت است در مصاحبه با رسانه‌های آلمانی نحوه پیوستنش به داعش را توضیح داد. ابراهیم گفت، در زمان کودکی دوران سختی در مدرسه داشته و به تازگی از نامزدش جدا شده است.

وی اظهار کرد: «اگر گروهی از اوباش در جامائیکا و یا گروه هلز انجلز در آمریکا و یا هر گروه دیگری من را انتخاب می‌کردند، با آنها رفته بودم. لحظه‌ای لغزیدم و راه خطا رفتم.»

ابراهیم افزود: شخصی در مسجد وی را برای پیوستن به داعش ترغیب کرده است.

این پایگاه اینترنتی تصریح کرد: ابراهیم بیست و هشتم می 2014 با دوستش به ترکیه و از آنجا به سوریه رفت.

وی افزود: اعضای داعش تنها یک انتخاب دارند، «باید فوراً تصمیم بگیرید که می‌خواهید جنگجو باشید یا بمب‌گذار انتحاری؛ خلاصه کلام این که وقتی آنجا بروید در هر صورت کشته می‌شوید.»

این پایگاه اضافه کرد: این جوان 26 ساله قرار است مدتی دیگر به اتهام پیوستن به داعش در دادگاه محاکمه شود. گفته می‌شود ابراهیم اوت 2014 پس از انتقال پیکارجویان زخمی داعش به بیمارستانی در ترکیه، از آنجا گریخته و به آلمان بازگشته است.

وی در ادامه گفت: «اگر می‌بینید دختر یا پسرتان در چنین مخمصه‌ای گرفتار شده است یا به آرامی از شما فاصله می گیرد، علت این رفتارش را بیابید. برایش زمان صرف کنید و به وی نشان دهید که شما خانواده واقعی اش هستید.»

ابراهیم تصریح کرد: «داعش هیچ سنخیتی با اسلام ندارد، اگر در آلمان زندانی باشم بهتر است تا در سوریه آزاد باشم.»

پرس تی وی در پایان نوشت: بر پایه گزارش ها، بسیاری از اعضای داعش که کنترل مناطقی از سوریه و عراق را در اختیار دارد، خارجی هستند. این در حالیست که گفته می‌شود، ترکیه نقش فعالی در انتقال تروریست‌ها به سوریه داشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۸ تير ۱۳۹۴
این که حرف جدیدی نیست ف این فرد باید تاکید می کرد که داعش با صهیونیسزم و خوی استکباری آمریکا و شرکای غربی اش سنخیت دارد .
آخرین اخبار