پوشش اتوبوسرانی محدوده بلوار حق شناس

شهردار منطقه دو تهران گفت: پوشش شبکه اتوبوسرانی در محدوده بلوار حق شناس در این منطقه تکمیل شد.


به گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان  از شهرداری منطقه دو تهران، "عزیز اله نظری" با بیان اینکه یکی از برنامه ها و اهداف مدیریت شهری و مدیران ارشد شهرداری تهران در سال های اخیر، توسعه و حمل و نقل عمومی و به ویژه توسعه خطوط اتوبوسرانی در سطح شهر تهران است اظهارداشت: این اقدام باید به گونه ای انجام شود که امکان بهره مندی و دسترسی شهروندان به این مد حمل و نقلی با طی کوتاه ترین مسیر ممکن فراهم شود.

وی اظهارداشت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 با انجام مطالعات جامعی نسبت به بررسی وضع موجود و احصاء نواقص و کاستی های ناشی از عدم پوشش مناسب حمل و نقل عمومی در سطح منطقه اقدام کرده که عمده ترین نقص موجود در ضلع شمالی بزرگراه یادگار امام در محدوده بلوار حق شناس است.

شهردار منطقه دو تهران تصریح کرد: باوجود مجتمع های مسکونی فراوان از جمله علوم پزشکی، برج های آرین،یاس، سامان، مهستان، گلستان،N1، N2 ، ... ایم محدوده فاقد مسیر پوشش خطوط اتوبوسرانی است و البته یکی از  دلایل عمده آن وجود شیب زیاد معبر و مشکلات ناشی از آن بخصوص در فصل زمستان است.

به گفته نظری، . با پیگیری بعمل آمده و طرح موضوع در کمیته محلی و منطقه ای سازمان حمل و نقل و ترافیک، مقرر شد با امتداد دادن خط 6704 (میدان صنعت-بوعلی) و افزایش طول مسیر به میزان 850 متر و افزودن سه ایستگاه حق شناس، پاسارگاد و صدر نسبت به پوشش کامل آن محدوده اقدام شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار