در پی طوفان شب گذشته:

شهر تهران هیچ خسارت جانی در پی نداشت

مدیر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران گفت: با اطلاع رسانی پیشامد طوفان و همکاری سازمان مدیریت بحران و نهادهای مربوطه، شهر تهران هیچ خسارت جانی به شهروندان وارد نشده است.

صادقی مدیر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ ،‌ با اشاره به حل مشکلات پس از طوفان در شهر تهران اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی سازمان هواشناسی در رابطه با پیشامد طوفان و آمادگی سازمان مدیریت بحران، خسارت‌ جانی به شهروندان تهرانی وارد نشده است.

وی افزود: البته با توجه به سرعت بالای طوفان و شدت بارش باران نسبت به  پیش بینی‌ها، تعدادی قطع درخت و آبگرفتگی معابر در شهر تهران دیده شد که عمده‌ترین آبگرفتگی‌ها در بزرگراه فتح و بزرگراه آزادگان بوجود آمد و موجب حجم بالای ترافیک در این مسیر شد.

صادقی ادامه داد: واژگونی داربستی در خیابان هنگام نیز از دیگر پیامدهای طوفان بود که این وضعیت در همان ساعات اولیه ساماندهی شد.

وی گفت: به همت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران حجم بالای ترافیکی و آبگرفتگی معابر شهر تهران به سرعت رفع شد همچنین نیروهای این سازمان و نهادهای مربوطه در آماده باش کامل برای اتفاقات بعدی به سر می‌برند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار