قم؛

تعیین چهار مرکز مشاوره جهت انتخاب رشته کنکور /کاهش سودجویی مراکز نامعتبر

رئیس مرکز مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: برای جلوگیری از سود جویی سازمان های بدون مجوز به طور رسمی چهار مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری در قم را در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ عباس گیلکی رئیس مرکز مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان قم ضمن اشاره به موفقیت دانش اموزان وکسب رتبه برتر در ازمون سراسری کنکور بخصوص در رشته ریاضی گفت: همیشه بعد از امدن نتایج یک سری سازمان ها بدون داشتن مجوز به مشاوره دانش اموزان میپردازند.

وی ادامه داد:برای جلوگیری از این خطر بزرگ وبه دام افتادن دانش اموزانی که یک سال خود را با پشتکار پشت سر گذاشته اند 4 مرکز مشاوره را به طور رسمی به این کار اختصاص داده ایم.

گیلکی در خصوص زمان انتخاب رشته گفت:براساس آخرین اطلاعات سازمان سنجش نتایج آزمون سراسری در تاریخ ۳۰ تیرماه از طریق سایت سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان می‌رسد و از تاریخ پنجم تا ۱۰ مردادماه نیز زمان انتخاب رشته خواهد بود و دانش اموزان عزیز باید قبل ارز به پایان رسیدن مهلت انتخاب رشته در مورد ان اقدم کنند.


رئیس مرکز مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان قم در مورد جرییات این طرح خاطر نشان کرد: مراکز انتخاب رشته در ناحیه یک و چهار برای پسران در خیابان معلم، میدان روح الله، دبیرستان ماندگار امام صادق(ع) و برای دختران در گلزار شهدا، جنب اداره اوقاف، آموزشگاه قائمیه و در ناحیه ۲ و سه برای پسران در میدان مطهری، ابتدای خیابان اراک، دبیرستان ماندگار صدوق و برای دختران در میدان سعیدی، پشت فروشگاه رفاه، مرکز آموزش نیروی انسانی ناحیه ۲ واقع شده است.

وی در پایان اضافه کرد: این پایگاه‌ها در ۲ شیفت صبح از ساعت هشت الی ۱۳ و در بعد از ظهر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به پذیرش و انتخاب رشته رایانه‌ای و مشاوره حضوری می‌پردازند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.