اصفهان؛

دانش آموزان 3 استان کشور به اصفهان سفر می کنند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: با فرا رسیدن تابستان و پایان ماه مبارک رمضان 2 هزار دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) از استان هایی مانند کرمان، سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری برای تفریح به استان اصفهان می آیند.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان مهدی مجلس آرا پیرامون اقدامات کمیته امداد برای اوقات فراغت افراد زیر پوشش کمیته در استان اصفهان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان 5 کانون فرهنگی دائمی در سطح استان دارد که در طول سال به صورت رایگان در زمینه های فرهنگی، هنری، دینی و فنی حرفه ای به افراد زیر پوشش کمیته خدمت رسانی می کنند.

وی در ادامه افزود: این 5 کانون یک سهمیه هزار و 500 نفری به مبلغ 300 میلیون تومان و اعتبار ویژه ای که کمیته امداد امام خمینی(ره) برای این کانون ها در نظر گرفته فعالیت می کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اشاره به دیگر کانون های فعال در سطح استان اصفهان بیان کرد: یک سهمیه 3 هزار و 500 نفری هم به سایر کانون های فرهنگی و فنی حرفه ای در سطح استان اصفهان معرفی می کنیم که این کانون ها هم با اعتباری غالب بر 350 میلیون تومان به افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان خدمت می کنند.

وی از آموزش های خانواده و آموزش های لازم برای دختران در شرف ازدواج که زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان هستند به عنوان خدمت دیگر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان نام برد و گفت: برای این فعالیت مبلغی حدود 200 تا 300 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اشاره به اردوهای دانش آموزی اظهار داشت: با فرا رسیدن تابستان و پایان ماه مبارک رمضان 2 هزار دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) از استان هایی مانند کرمان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری و شهرکرد در یک اردو 10 دوره ای که هر دوره شامل 200 نفر می باشد به استان اصفهان می آیند.

مجلس آرا همچنین از اردو 800 نفر از دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد در استان اصفهان نام برد و گفت: دانش آموزان زیر پوشش کمیه امداد امام خمینی(ره) در یک اردو 10 دوره ای از استان اصفهان به دیگر استان ها فرستاده می شوند که تمامی مخارج این سفرها به عهده کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

وی تصریح کرد: اردوهای دانشجویی برای دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در غالب یک دوره 200 نفری است، همچنین کلاس هایی برای اوقات فراغت آنها در تابستان برنامه ریزی شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اشاره به یک آمار کلی از افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان بیان کرد: در استان اصفهان 5 هزار و 200 دانشجو، 13 هزار و 100 دانش آموز و 96 هزار و 116 خانوار در غالب 182 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)در استان هستند.


انتهای پیام/گ
برچسب ها: مدیر ، کل ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.