هراز همچنان پر ترافیک / ریزش شدید سنگ و سنگ‌ریزه در جاده

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت: هم‌اکنون ترافیک مناطق بالادست محور هراز همانند پلور و گزنگ در دو سمت آمل به تهران و برعکس نیمه‌سنگین است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازفارس ؛ علی نوری‌پور دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد در محور مواصلاتی هراز نیمه‌سنگین است.حجم رفت‌و‌آمد خودروها بیشتر در مناطق بالادست همانند پلور و گزنگ بیشتر از بقیه نقاط است.
 
نوری‌پور با اعلام اینکه تردد در محور هراز از دو سمت مازندران به تهران و برعکس جریان دارد، ادامه داد: روز گذشته شاهد انسداد و ممنوعیت تردد هفت ساعته در این جاده شریانی کشور بودیم.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اشاره به اینکه پس از ریزش سنگین باران طی چند روز گذشته، هم‌اکنون هوای بخش لاریجان آفتابی و نیمه‌ابری است، گفت: با توجه به پایان تعطیلات عید فطر که با عزیمت گسترده هموطنان به استان‌های شمالی کشور همراه بود، همواره ترددها از تهران به سمت مازندران ادامه دارد و در مقابل مسافران زیادی در حال ترک مازندران هستند.
 
این مسئول یادآور شد: طی چند روز گذشته در این محور مواصلاتی تصادف منجر به فوت و جرح شدید گزارش نشده است ولی بیش از 30 خودروی در حال تردد طی دو شب قبل و روز گذشته به‌علت ریزش شدید سنگ و سنگ‌ریزه پس از جاری شدن سیلاب و بارش شدید دچار خسارت جدی شدند و یک نفر در این بین مصدوم شد.
 
نوری‌پور با اشاره به آماده‌باش نیروهای راهداری در محور مواصلاتی هراز برای جلوگیری از خطرات احتمالی در زمان بروز حوادث غیرمترقبه، بیان کرد: هم‌اکنون این جاده شریانی پاک‌سازی شده و مشکلی برای تردد ندارد.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان یادآور شد: رانندگانی که قصد تردد در محور مواصلاتی هراز را دارند یا در این جاده شریانی تردد دارند با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، خودداری از بوق‌زدن بی‌جا و بی‌مورد، عدم سبقت نا‌به‌جا و حرکت با سرعت مطمئنه به اوامر ماموران پلیس‌راه، راهداری و نیروی انتظامی گوش بسپارند. 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.