از آموزش چهره به چهره بازیافت تا برپایی کارگاه‌های آموزشی ویژه تاکسیرانان

از آموزش چهره به چهره بازیافت تا برپایی کارگاه‌های آموزشی ویژه تاکسیرانان جنوب شرق تهران از اقدامات شهرداری های مناطق است که در این گزارش می توانید بخوانید.

آموزش چهره به چهره بازیافت در منطقه یک

مهدی جمشیدیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جواناظهار کرد: با توجه به زنگ شماری واحدهای مسکونی واحدهای مسکونی منطقه که به اتمام رسیده، مشخص می‌شود، که چه میزان پسماند از افراد، پلاکها و واحدهای مسکونی پس از زنگ شماری تولید می‌شود.

وی گفت: با مشخص شدن میزان پسماندهای منطقه و افرادی که باید آموزش ببینند و درصد پسماندهای تولید شده تعیین و پس از این مرحله افراد تحت آموزش چهره به  چهره قرار گرفتند.

جمشیدیان تصریح کرد: غرفه‌ها و کانکسهای بازیافت نیز در نواحی منطقه، یکی دیگر از منابع جمع آوری پسماندهای خشک است که پس دریافت پسماند از سوی شهروندان در این غرفه‌ها اقلامی به آنها تحویل داده می‌شود و پسماندهای خشک کانکسها و واحدهای مسکونی با یکدیگر تلفیق می‌شوند.

*برپایی کارگاه‌های آموزشی ویژه تاکسیرانان جنوب شرق تهران

سید جلال حسینی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 15، در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با هدف فرهن گسازی و شناساندن اهمیت احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی، کارگاه آموزشی ویژه تاکسیرانان منطقه و رانندگان واحد موتوری منطقه تحت عنوان خط سفید، برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: اجرای طرح کمپین آسمان آبی – زمین پاک و نماد سازی خط سفید که از اواسط سال گذشته به عنوان یکی از سیاست‌ها و محورهای کاری به مناطق شهرداری تهران ابلاغ شده، در برنامه کاری این حوزه قرار گرفته ود ر همین راستا کارگاه‌های آموزشی ویژه اقشار مختلف برگزار می‌شود.

حسینی تصریح کرد: این کارگاه‌ها از سوم تا بیست و دوم مرداد ماه به مدت 20 روز و در قالب 6 کلاس یک و نیم (1.5) ساعته با حضور مدرسی از دانشگاه علمی کاربردی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در پایان گفت:‌ در این کارگاه 3 هزار و 200 راننده تاکسی منطقه و 150 راننده واحد موتوری منطقه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار