شمسایی:

جام ستاره ها، ربطی به جام رمضان ندارد

وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال که در جام ستاره ها در تیم هنرمندان بازیگر حضور داشت و همراه با این تیم نایب قهرمان شد، برگزاری مداوم این مسابقات را فوق العاده می داند.

شمسایی: جام ستاره ها، ربطی به جام رمضان نداردوحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار فوتسال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: این فوق العاده است که شش سال مداوم، پژمان جمشیدی جام را برگزار می کند و ستاره ها را دور هم جمع می کند امسال هم با اینکه تعداد تیم ها از سال گذشته کمتر بود و دو تیم شرکت نکرده بودند ولی بازیها خیلی خوب بود و هم ورزش کردیم و هم دوستانمان را دیدیم.
 
کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در خصوص تفاوت جام ستاره‌ها با جام رمضان سالهای گذشته، بیان کرد: جام ستاره های فعلی ربطی به جام رمضان گذشته ها ندارد، در گذشته زمانی که بازیهای فوتبال در ماه رمضان تعطیل می شد، برای اینکه بدن فوتبالی‌ها از فرم نیفتد، جام رمضان را برگزار می کردند.

 ولی این جام فرق دارد و یک جام رفاقتی و دوستانه است، همه بچه ها دوستان ما هستند که در حرفه خودشان خاطره سازی کرده‌اند نه جام رمضان می تواند جای جام ستاره‌ها را بگیرد و نه جام ستاره‌ها، می توان جای رمضان را بگیرد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: شمسایی ، کاپیتان ، جمشیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار