لرستان؛

معرفی نفرات برتر ۶ وزن نخست مسابقات کشتی خردسالان کشور

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: نخستین روز مسابقات کشتی و آزاد فرنگی کشور در لرستان با معرفی قهرمانان ۶ وزن نخست این مسابقات به پایان رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عزیز پورافزود: سالن شهید چاغروند مجموعه تختی خرم‌آباد، تجهیز و استاندارسازی شده و ما درصدد افتتاح رسمی این سالن بودیم که این رویداد ورزشی را فرصت مناسبی برای معرفی این ظرفیت به جامعه ورزشی دیدیم.

وی با اشاره به نفرات برتر شش وزن مسابقات کشتی خردسالان کشور، افزود: در روز نخست مسابقات کشتی خرسالان کشور، در بخش کشتی آزاد، وزن30 کیلوگرم، سینا رشیدی از استان مازندران و محمدرضا عابدی از توابع تهران به ترتیب به مقام اول و دوم دست یافتند.

وی گفت : در کشتی فرنگی، امیرمحمد آخوندزاده از استان مازندران و حسین آسیایی زاده از استان اردبیل به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به نفرات برتر وزن 35 کیلوگرم، افزود: در بخش کشتی آزاد، آرمین حبیب زاده از استان مازندران مقام نخست و نجف علی پیوندی از استان خراسان رضوی مقام دوم را کسب کردند، در کشتی فرنگی نیز علیرضا زارع سالیانه از لرستان الف و علی‌اکبر تقی زاده از مازندران صاحب‌مقام‌های اول و دوم شدند.

وی با اشاره به نفرات برتر وزن 42 کیلوگرم، افزود: در کشتی آزاد شایان میر بیگ از استان خوزستان و سجاد حسین‌آبادی از خراسان شمالی و در کشتی فرنگی نیز علیرضا دیناروندی از خوزستان و رضا دهقان از خراسان شمالی عنوان‌های برتر را کسب کردند.
عزیز پور با بیان اینکه در وزن 53 کیلوگرم کشتی آزاد علی‌رضا طهمورثی از استان تهران و امیرحسین پور سلیم از لرستان الف عنوان های برتر را کسب کردند، گفت: در کشتی فرنگی نیز امیرمحمد ملکی از لرستان الف و امیرحسین راشدیانی از خوزستان عنوان‌های برتر را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه در وزن 66 کیلوگرم کشتی آزاد ابوالفضل حاجیوندی از استان فارس و امیرحسین تمنالو از استان مازندران  مقام های برتر راکسب کردند، گفت: در رشته‌فرنگی نیز آرش شاد فر از استان کرمانشاه و سبحان حیدری از استان اردبیل مقام‌های برتر را به دست آوردند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به وزن 85 کیلوگرم، افزود: در کشتی آزاد امیررضا روشن علی از مازندران و محمدعلی کولیوند از استان تهران و در کشتی فرنگی نیز مهدی عنایت زاده از مازندران و اشکان عبدولی از خوزستان به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: معرفی ، نفرات ، برتر ، کشتی ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.