مک دونالد به شرط "ذبح اسلامی!"

رئیس "سازمان غذا و دارو" گفت تمام نکات مربوط به ذبح اسلامی و بهداشتی در صورت گرفتن نمایندگی‌های رستوران مک دونالد باید رعایت شود.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تا چند سال پیش خبرها اصطلاحا دهان به دهان می پیچید به قولی یک کلاغ چهل کلاغ می شد.اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گروه های اجتماعی اخبار دسته اول دنیا پست به پست یا عکس به عکس در فضای مجازی منتشر  شده و در عرض چند ساعت یک دروغ آنلاین نقل شبکه های اجتماعی می شود.
 
بسته هفتگی از شایعات تا واقعیات این هفته به بررسی چند شایعه فضای مجازی در روزهای اخیر  و راست و دروغ آن پرداخته است.
 
در فضای مجازی شنیده شده یکی از همراهان دکتر ظریف نخبه سیاسی هستند و دکترای علوم سیاسی از دانشگاه هاروارد دارند. اما طبق تحقیقات مشخص شد این فرد یکی از محافظان دکتر ظریف هستند.
 
 
درخواست نمایندگی مک دونالد نیازمند بررسی است
 
شایعه بعدی مربوط به قتل عام مردم کرج که تصویرش در عرض چند ساعت نقل گروه های تلگرامی و وایبری شد.پیگیری کردیم مشخص شد این عکس ها متعلق به یک حمله تروریستی درعراق حدود یک سال پیش است.
 
 
درخواست نمایندگی مک دونالد نیازمند بررسی است
 
شنیده بعدی از چراغانی برج ایفل بعد از جمع بندی مذاکرات خبر می دهد. گفته شد؛ دولت فرانسه به افتخار مذاکرات هسته ای برج ایفل را به رنگ پرچم ایران نور افشانی کرده است. متوجه شدیم این نور پردازی پرچم مکزیک است.
 
چهاردهم ژوئیه روز ملی فرانسه است و چون رئیس جمهور مکزیک در رژه مخصوص این روز شرکت کرده فرانسوی ها به افتخار کشور مکزیک این کار انجام دادند.
 
درخواست نمایندگی مک دونالد نیازمند بررسی است
 
باخبر شدیم یکی از رستوران های مطرح جهان در ایران در حال گرفتن نمایندگی است. در وب سایت این شرکت فرم برای نمایندگی ایران تعبیه شده اما باید دید اجازه این کار داده میشود یا خیر؟
 
رئیس سازمان غذا و دارو در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اخبار داغ باشگاه خبرنگاران جوان گفت:برای واردات
فرآورده های غذایی و مواد اولیه مربوط به غذاهای این رستوران باید از وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو مجوز لازم گرفته شود .
 
درخواست نمایندگی مک دونالد نیازمند بررسی است
 
همچنین سایر موارد مرتبط به ذبح اسلامی و بهداشتی بودن مواد رعایت شود. دیناروند اظهار داشت: هنوز برای این مورد خاص درخواستی داده نشده است.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۰۸:۴۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
مورد اول رو چقدر توی وایبر و اینستاگرام و لاین تبلیغ میکردن