مقام سوری: سیاست های آمریکا در منطقه به شکست انجامیده است

معاون سیاسی و اطلاع رسانی رئیس جمهور سوریه گفت: سیاست های آمریکا در منطقه به شکست انجامیده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛  معاون سیاسی و اطلاع رسانی رئیس جمهور سوریه گفت: سیاست های آمریکا در منطقه به شکست انجامیده است.

بثینه شعبان در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین با اشاره به این که دولت سوریه از هر طرحی برای حل و فصل سیاسی بحران این کشور حمایت می کند درباره طرح ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای حل بحران در سوریه گفت: طرح رئیس جمهور روسیه پس از گفتگوهای وی با رئیس جمهور اوباما بوده است.

وی با اشاره به این که آمریکا و دیگر کشورهای غربی در حال بازنگری در سیاست های خود در تعامل با کشورهای منطقه هستند، بیان داشت: اولویت دولت سوریه مبارزه با تروریسم و از بین بردن منابع حمایتی تروریست هاست.

وی با تاکید بر این که دولت سوریه گروه های مخالفی را که از کشورهای مختلف حمایت مالی می شوند به رسمیت نمی شناسد، افزود: مردم سوریه هر طرحی را که همسو با اهداف ملی این کشور باشد، می پذیرند.

این مقام سوری با تاکید بر این که هدف غرب از ادامه جنگ در سوریه برای تجزیه این کشور است، درباره سیاست های ترکیه در سوریه گفت: تلاش اردوغان برای به دست آوردن حمایت کشورهای غربی به منظور ایجاد منطقه حائل در سوریه به شکست انجامیده است.

وی با انتقاد از برخی رسانه های عربی و با اشاره به این که نود درصد رسانه های جهان در اختیار صهیونیست هاست، بیان داشت: شکست سیاست های آمریکا در منطقه باعث شد که اوباما وارد جنگ جدیدی نشود.

وی اتحادیه عرب را سردمدار جنگ علیه سوریه توصیف کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار