در حاشیه برگزاری کنفرانس "اسلام علیه افراط گرایی" در تاجیکستان صورت گرفت؛

دیدار رئیس کمیته دین و مفتی اعظم تاجیکستان با آیت الله اراکی

رئیس کمیته دین و همچنین مفتی اعظم تاجیکستان، با حضور در محل اقامت دبیر کل مجمع جهانی تقریب در شهر دوشنبه با وی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آیت الله "محسن اراکی" دبیر کل این مجمع که جهت شرکت در کنفرانس "اسلام علیه افراطی گرایی مذهبی و تزویر" در تاجیکستان به سر می برد، صبح روز پنج شنبه با "مکرم عبد القادرزاده" مفتی اعظم تاجیکستان و "جناب دولت زاده" رئیس کمیته امور دین جمهوری تاجیکستان دیدار کرد.
 
در این دیدار که در محل اقامت دبیر کل مجمع جهانی تقریب در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار شد، آیت الله اراکی از تشکیل کنفرانس اسلام علیه افراطی گرایی مذهبی و تزویر در تاجیکستان تشکر و قدردانی کرد و از رئیس کمیته امور دین و مفتی اعظم تاجیکستان برای شرکت در کنفرانس بین المللی وحدت و بازدید ویژه از مراکز علمی و فرهنگی کشورمان دعوت به عمل آورد.
 
همچنین در این دیدار آیت الله اراکی ضمن اعلام همکاری میان ایران و تاجیکستان در زمینه پذیرش دانشجو اظهار داشت: دانشگاه مذاهب اسلامی وابسته به مجمع جهانی تقریب این آمادگی را دارد که دانشجویان تاجیکستانی را پذیرش و بورسیه کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار