از جوایز تا زمان اکران «آرمان شهر»

«آرمان شهر» فیلمی به کارگردانی حسن ناظر است که زمان اکران آن در ایران و جوایز بین‌المللی آن مشخص شد.

محسن علی‌اکبری تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین وضعیت فیلم «آرمان شهر» جهت اکران در سینما‌های ایران گفت: به احتمال فراوان این فیلم در فصل پاییز و اوایل مهر ماه اکران خواهد شد و تمایل ما نیز برای اکران در همین فصل بود.

وی افزود: «آرمان شهر» فیلمی با موضوع انسانیت و انسان‌دوستی است و قابلیت اکران در هر‌جای دنیا را دارد در ایران نیز به جهت موضوعی که دارد می‌تواند برای مخاطبان جذاب باشد و آنها را به سمت سالنهای سینما بکشاند.

این تهیه کننده ادامه داد: «آرمان شهر» به طور قطع در هر قشری به خصوص قشر روشنفکر جامعه و دانشگاهیان جای خود را به خوبی باز می‌کند و آنها با دیدنش از هر جهت لذت کافی خواهند برد.

علی‌اکبری در پاسخ به اینکه تمایل دارد سرگروهی کدام سینما به «آرمان شهر» تعلق بگیرد بیان کرد: از زمانی که پردیسهای مختلف راه‌اندازی شده مهم نیست فیلم در سرگروهی کدام یک از سینماها قرار بگیرد چون کیفیت سالنها و محیط آنها برای مخاطبان لذت‌بخش است و به راحتی و در کمال آرامش فیلم مورد علاقه خود را انتخاب کرده و می‌بینند.

وی در خصوص جوایز فیلم و شرکت دادن آن در جشنواره‌های خارج از ایران اظهار داشت: «آرمان شهر» تا به حال جایزه اول فیلم از جشنواره اوردین اسکاتلند و جایزه بزرگ نگاه ویژه جشنواره ستایش در آمریکا را از آن خود کرده ازطرفی درخواست حضور در جشنواره‌های مختلف دیگر نیز داشتیم که تا الان به قطعیت نرسیده است.

قصه «آرمان شهر» درباره  زنی است که در آستانه 42 سالگی می‌خواهد مادر شود و به زعم تمام مسایل اجتماعی و خانوادگی برای خواسته‌اش تلاش می‌کند قصه «آرمان شهر» در اسکاتلند،‌ انگلیس، پاکستان و هند روایت می‌شود و داستانی کاملا غیرایرانی دارد.

برخی عوامل و بازیگران «اتوپیا» یا همان «آرمان شهر» عبارتند از :

مارتین ملالی ذکریا، اندرو شیور، آرون بالی، همایون ارشادی، کریس راب.

کارگردان: حسن ناظر، نویسنده: امیر آقایی، تهیه کننده ایران: محسن علی اکبری،‌ دستیار تهیه در ایران: مسعود شهروند، تهیه کننده بین‌الملل: کریس راب، آهنگساز: آرمان موسی‌پور، کارگردان هنری: آنجلیکا موفیکا بومیک، گریم کایلیگ ساترفلند، محمد ذوقی، جلوه‌های ویژه: دیو فالکانر، مایکل ویلبورن، صدا: مت پرایس مسعود شایان.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار