پست مواد مخدری ضرغامی/ نشست خودمانی دولت/استاندار جدید وزیر کشور/

امروز یکی از پرکارترین روزهای فعالیت مسئولین در اینستاگرام بود که به نشست ها و یاد بود ها و تقدیرها سپری شده است ما تعدادی از آنها را انتخاب کردیم.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اینستاگردی باشگاه خبرنگاران همراه باشید تا از جدیدترین عکس ها و خبرهای منتشر شده از مسئولین کشورمان مطلع شوید.



عباس عراقچی معاون وزیر امورخارجه کشورمان هم با انتشار عکسی همراه با ظریف در جلسه ارائه گزارش توافق نامه هسته ای به مجلس شورای اسلامی نوشت: گزارش به مجلس، 30 تير 1394






صفحه اینستاگرام منتسب به مقام معظم رهبری  با انتشار عکسی از رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر 27 تیر و یادبود شهدای هسته ای ایران نوشت: آنچه من به ملّت ایران میخواهم عرض بکنم [این است] : جمهوری اسلامی به توفیق الهی و به حول و قوه‌ی الهی، مقتدر و قوی است، روزبه‌روز هم قوی‌تر شده است. ده سال، دوازده سال است که شش دولت بزرگ جهانى -که از لحاظ ثروت اقتصادى و غیره، جزو کشورهاى مقتدر دنیا محسوب میشوند- اینها نشسته‌اند در مقابل ایران، با هدف اینکه ایران را از پیگیرى صنعت هسته‌اى خودش باز بدارند؛ این را صریحاً گفته‌اند. هدف واقعى آنها این است که پیچ‌ومهره‌هاى صنعت هسته‌اى بکلّى باز بشود؛ این را سالها پیش هم به مسئولین ما صریحاً بیان کردند، الان هم در همین آرزو هستند.

ده سال، دوازده سال کشمکش با جمهورى اسلامى، نتیجه‌[اش] این شد که این شش قدرت، امروز ناچار شدند که گردش چند هزار سانتریفیوژ را در کشور تحمل کنند؛ ناچار شدند ادامه‌ى این صنعت را در کشور تحمّل کنند؛ ناچار شدند ادامه‌ى تحقیقات و توسعه‌ى این صنعت را تحمّل کنند. تحقیق و توسعه‌ى صنعت هسته‌اى ادامه خواهد یافت؛ گردش صنعت هسته‌اى ادامه خواهد یافت؛ این چیزى است که آنها سالها تلاش کردند، [ولى] امروز روى کاغذ آوردند و امضا دارند میکنند که حرفى ندارند. این معنایش چیست جز اقتدار ملّت ایران؟ این بر اثر ایستادگى ملّت، مقاومت ملت، و بر اثر شهامت و ابتکار دانشمندان عزیز ما است. رحمت خدا بر شهریارى‌ها و رضائى‌نژادها و احمدى روشن‌ها و علیمحمدى‌ها؛ رحمت خدا بر شهداى هسته‌اى، رحمت خدا بر خانواده‌هاى اینها، رحمت خدا بر ملّتى که پاى حرف حق خود و احقاق حق خود مى‌ایستد.






دکترعلی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز با انتشار عکسی از مراسم تودیع و معارفه استاندار قم خبر داد.






مهندس عزت الله ضرغامی با تاکید بر آثار مخرب مواد مخدر صنعتی بر جوانان امروز عکسی مرتبط با همین موضوع در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت:
اعتیاد!
اعتیاد مهمترین آسیب اجتماعی جامعه ماست و بدون تردید ریشه ی بسیاری از ناهنجاری های دیگر.
فاصله آثار زیانبار مواد تخدیری جدید مثل شیشه با مخدرات سنتی به مراتب بیشتر از فاصله تریاک و هروئین است که ذهن ما جوان های قدیمی را مشغول می کرد! ارزان است و قابل دسترس، با تأثیرات سریع که می تواند به سرعت گسترش یابد. فراوانی اعتیاد زنان نيز نسبت به گذشته، افزایش یافته است.
ریشه یابی و بررسی علل گرایش به اعتیاد، رفتارشناسی معتاد و معضلات فراوان خانواده های درجه اول و دوم آنان، در حوصله ی این یادداشت نیست.
دور افتادن از نگاه خانواده، منزوی شدن فکری و رفتاری، معضل اشتغال، عدم آشنايى و كمبود تفريحات سالم و تساهل خانواده نسبت به ارتباطات او بیبشترین سهم را در اعتیاد دارد.
اعضای خانواده با درك صحيح وضعيت معتاد، تقسیم کار، هماهنگی و صبر و حوصله نقش تعیین کننده ای در حل این معضل دارند.







عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عکسی از مراسم تقدیر و تشکر از استاندار قبلی قم را به اشتراک گذاشت و با تاکید بر ظرفیت های بسیار استان های کشور، بر خودکفا شدن برخی از استان ها ظرف 5 سال آینده خبر داد و نوشت: ما در داخل ظرفیت‌های بسیار زیادی داریم و برخی استان‌های کشور قدرت اداره خود را دارند. من به عنوان وزیر کشور می‌گویم که حاضرم ۵ استان را در مرحله اول خودکفا کنم و در ۵ سال آینده بقیه استان‌ها خودکفا شوند.اگر اداره استان‌ها به خودشان واگذار شود مردم و سرمایه گذاران هر استان در توسعه آن مشارکت بیشتری خواهند داشت.







دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشور هم در پست های اینستاگرامی  جداگانه گزارشی تصویری از نشست تیم مذاکره کننده هسته ای و مراسم تقدیر و تشکر از ایشان منتشر کرد.




صفحه اینستاگرام منتسب به وزیرامور خارجه تصاویری از حاشیه  نشست صمیمانه تیم مذاکره کننده هسته با رئیس جمهور نوشت: پس از نشستی صمیمی رييس جمهورى با اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای!




گزارش: حسن امکانی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار