عبدالله علیخانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«تهران من» همچنان در مرحله بازنویسی فیلمنامه است

حساسیت عوامل «تهران من» به این پروژه باعث شده هنوز در مرحله بازنویسی فیلمنامه باقی بماند.

«تهران من» همچنان در مرحله بازنویسی فیلمنامه استعبدالله علیخانی کارگردان و تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی «تهران من» گفت: در حال حاضر هنوز در مرحله بازنویسی فیلمنامه هستیم و جلسات متعددی راجع‌به این موضوع برگزار کردیم چون اعتقاد گروه بر این است که قصه قوام کافی را نگرفته و باید به آن دیدگاه دلخواه ما برسد.

وی افزود: حساسیت ما روی قصه و مدت زمانی که این بار روی نگارش آن گذاشتیم بر روی هیچ کدام از پروژه‌ها تا به این لحظه انجام ندادیم و فعلاً‌هم راضی نیستیم تا زمانی که به نقطه دلخواه برسد.

علیخانی بیان کرد: تجربه و شناخت بالای ما از سینما باعث شده انتظارات مخاطبان از ما بیشتر شود و همیشه منتظر دیدن کار خوبی از ما باشند ما هم متقابلاً‌ باید به شعور آنها احترام بگذاریم و فیلمی در خور آنها تولید کنیم.

وی افزود: از طرفی هم در سینمای حال حاضر ایران باید بسیار حساب شده و مطمئن کار کرد چون اگر با اهداف مثبت پیش نرویم حتماً شکست خواهیم خورد چرا که اکثر فیلمها از سمت مخاطبان پس‌زده شده و آنها با سینما قهر کردند.

علیخانی در پایان خاطر‌نشان کرد: سعی ما بر این است و امیدواریم که تا یک ماه آینده کلید کار را بزنیم و حساسیتهای ما به نتیجه مطلوب برسد.

گفتنی است کارگردانی «تهران من» برعهده محمد‌حسین فرحبخش و تهیه‌کنندگی آن بر عهده عبدالله علیخانی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار