از آموزش مهارتهای زندگی در مجموعه شهربانو تا رفع مشکلات ترافیکی شهرک والفجر

از آموزش مهارتهای زندگی در مجموعه شهربانو تا رفع مشکلات ترافیکی شهرک والفجر از اقدامات شهرداری های مناطق است که در این گزارش می توانید بخوانید.

*برگزاری بخش داوری جشنواره نهج‌البلاغه در منطقه یک
سعدی کارگران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: 4 داور تخصصی به داوری بخش جنبی آثار ارسالی جشنواره نهج‌البلاغه شمسه می پردازند که داوری بخش جنبی شامل آثار مکتوب منتشره در قالب کتب، نشریات، وبلاگ‌ها و سایتها در حوزه ادبیات و مفاهیم دینی است که محتوای آنها برگرفته از آموزه‌های نهج البلاغه هستند که داوران این بخش داوری می‌کنند.

وی گفت: متون ادبی و آثار اندیشمندان و اهالی قلم در عرصه‌های مختلف (مقاله، داستان، خاطره، نمایشنامه، فیلمنامه) براساس برداشت آزاد شرکت‌کنندگان از فرمایشات حضرت علی (ع) و کتاب گران سنگ نهج‌البلاغه است که این آثار از پهنه‌های شمال ، جنوب، شرق ، غرب و مرکز داوری و امتیازدهی می‌شود.

*رفع مشکلات ترافیکی شهرک والفجر

رامین حسینی نژاد معاون فنی و عمران منطقه 6 در گفت‌وگو باخبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با توجه به ترافیک و حجم بالای عبور و مرور در این معابر، توسط مدیریت شهری منطقه به منظور رفع مشکل ترافیک محدوده اقدام به آزاد سازی و تعریض این خیابان شده است.

وی تصریح کرد: این اقدام بنا بر درخواست اهالی و با تملک خیابانهای نوزدهم و بیستم امیر آباد شمالی، معابر به شهرک والفجر متصل و مشکل تردد در این محور صورت گرفته است.

حسینی نژاد افزود: حدود دو هزار متر از معبر خیابان امیر آباد شمالی که در اختیار دانشکده ژئوفیزیک دانشگاه تهران، سازمان هوا و فضا و ایستگاه هواشناسی قرار داشت تملک شد.

معاون فنی و عمران منطقه 6 گفت: تردد در بزرگراه شهید حکیم با تمام شدن عملیات عمرانی تراش و روکش مکانیزه آسفالت این محور بزرگراهی، آسان‌تر شده است.

*آموزش مهارتهای زندگی در مجموعه شهربانوی منطقه 13

زهرا نجات تقی مدیر مجموعه شهربانو شهرداری منطقه 13 در گفت‌وگو باخبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد: طرح کلاس‌های آموزشی سبک زندگی در مجموعه شهربانو طی دو ماه در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 10 الی 12 اجرا می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح با هدف استحکام و تقویت بنیان خانواده‌ها و آموزش مهارت‌های زندگی برگزار می‌شود.

مدیر مجموعه شهربانو گفت: این کلاس‌ها شامل مباحث آموزشی از قبیل چگونه متفاوت زندگی کنیم، راه‌های به آرامش رسیدن، الگوی مصرف فرهنگی و مدیریت پوشش است.

نجات تقی در  پایان گفت: هر دوره از این مباحث به مدت 15 جلسه است که در آخرین جلسه از این طرح اردوی تفریحی و آب درمانی در استخر کوثر برای شرکت کنندگان در این کلاس‌ها در نظر گرفته شده است.


وی در پایان تصریح کرد: شروع این کلاس‌ها از 7 مرداد ماه آغاز می‌شود و همچنین علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند با مراجعه به م جموعه شهربانو ثبت نام کنند.

*پیشرفت 98 درصدی سرای محله مسعودیه در جنوب شرق تهران

علیرضا  حلاجیان معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 15 در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در راستای تامین سرانه‌های فرهنگی در منطقه، سرای محله ابوذر در ناحیه 2 و سرای محله مسعودیه در ناحیه 6 منطقه احداث و تکمیل شده که به زودی به بهره برداری می‌رسد.

وی در ادامه افزود: سرای محله مسعودیه به مساحت 270 متر مربع در سه طبقه و 850 متر مربع اعیانی با اسکلت فلزی احداث و تکمیل شده و اکنون با 98 درصد پیشرفت در مرحله تجهیز و بهره برداری قرار دارد.

حلاجیان تصریح کرد: سرای محله ابوذر نیز در زمینی به مساحت 300 متر مربع در 6 طقبه و 1200 متر مربع اعیانی با کاربری فرهنگی و آموزشی و با بیش از 93 درصد پیشرفت در مرحله نصب آسانسور و دروبین‌های مدار بسته  قرار دارد.

معاون فنی و عمران منطقه گفت: این دو پروژه به همراه تعداد دیگری از پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، ا مور شهری  در حال تکمیل است که در ماه‌های آتی به صورت رسمی افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار