رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

دشمنان با ایجاد داعش موج اسلام هراسی را ترویج می‌دهند

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: دشمنان اسلام و در راس آنها آمریکا و وهابیت با ایجاد گروه تروریستی داعش و کشتن کودکان و زنان بی گناه بدست آنان، موج اسلام هراسی را ترویج می دهند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، این مطلب را حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا صفایی در جمع فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین عنوان کرد. 

وی طی سخنانی به آیاتی از قرآن کریم اشاره کرد و افزود: برای فهم درست آیات قرآن باید به روایات و تفسیر قرآن مراجعه کرد و اگر به آیات مشابه برخورد کردیم باید دید که پیامبر(ص) و ائمه(ع) چه برداشتی از این آیات داشته اند تا گمراه نشویم. 

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا به برداشت های سطحی و ظاهری گروه تروریستی داعش از قرآن اشاره کرد و گفت: وهابیت، مادر داعش است و هزینه های سنگین این گروه و تسلیحات آنها را پرداخت می کند. 

وی ادامه داد: این مساله یک مساله سیاسی است زیرا این هزینه ها از طرف وهابیون و اسراییل برای بدبین کردن دیگر ادیان نسبت به اسلام پرداخت می شود زیرا با کشتن کودکان و زنان بی گناه بدست گروه تروریستی داعش به نام اسلام از رواج اسلام جلوگیری می کنند و موج اسلام هراسی را رواج می دهند.

صفایی گفت: امام بزرگوار(ره) سال ها قبل اعلام کردند که آمریکا شیطان بزرگ است و امروز اتفاقاتی که در منطقه آسیا و آفریقا در کشورهای اسلامی مشاهده می کنیم توطئه هایی است که توسط غرب و بویژه آمریکا اتفاق می افتد.

وی توضیح داد: آنها با این اقدام دو هدف ایجاد و ترویج اسلام هراسی و از بین بردن ثروت دنیایی اسلام را دنبال می کنند.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امروز آمریکا به این نتیجه رسیده که سربازان خود را بطور مستقیم درگیر جنگ نکند و با استفاده از افراد و گروه هایی مانند گروه تروریستی داعش که ادعای اسلام دارند، اقدام به این جنایت ها می کنند و فجیع ترین کشتارها را انجام می دهند و با یک تیر چند نشانه را می زنند و مردم دنیا از اسلام زده می شوند و ثروت و زیرساخت های کشور های اسلامی از بین می برند. 

صفایی تمام این اقدامات را موجی لحظه ای دانست و افزود: همه این مسایل از بین خواهد رفت زیرا قرآن نوید از بین رفتن باطل را داده، همچنان که صدام و صدامیان و 

حزب بعث با تمام امکانات و کمک های مالی و تسلیحاتی غرب از بین رفتند و امروز ما نشانی از آنها پیدا نمی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار