امشب در برج میلاد

برترین‌های فصل گذشته استقلال معرفی می‌شوند

مراسم معرفی برترین‌های فصل گذشته تیم فوتبال استقلال امشب در برج میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جشن معرفی برترین‌های باشگاه استقلال ساعت 20 امشب با حضور بهرام افشارزاده و اعضای هیات مدیره استقلال در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

امید ابراهیمی که جزو بهترین بازیکن فصل لیگ برتر قرار گرفته برای حضور در مراسم امشب به باشگاه رفت و کارت دعوت خود را برای حضور در مراسم معرفی بهترین‌های  استقلال دریافت کرد.

به نظر می‌رسد سجاد شهباززاده و البته رحمتی از تیم پیکان هم جزو کاندیدای حاضر در مراسم هستند.
 
امیرحسین در برزخ
امیر حسین صادقی از جمله بازیکنان مازاد استقلال است که هنوز وضعیتش برای فصل پیش رو با مسولان استقلال مشخص نشده و لحظاتی پیش این بازیکن به باشگاه استقلال رفت و حتی با سبک دست حامی مالی باشگاه نیز گفتگویی را انجام داد و این موضوع توسط سبک دست نیز تایید شد. 

دیدار پورحیدری و افشارزاده در وزارت ورزش

منصور پورحیدری، سرپرست استقلال صبح امروز برای دیدار با بهرام افشارزاده به وزارت ورزش و جوانان رفت تا درباره مسائل این تیم با وی صحبت کند.

ازسوی دیگر حنیف عمران زاده و مگویان به همراه مدیر برنامه خود نیز برای پیگیری مسائل مالی به باشگاه رفتند. پرویز مظلومی و سیروس دین محمدی هم به نظر می‌رسد برای پیگیری بحث مالی به باشگاه آمده باشند.

نکته قابل توجه این است که در حال حاضر فقط سبک دست در باشگاه حضور دارد و امیری و نظری جویباری در باشگاه حاضر نشده اند و با توجه به این شرایط سبک دست پاسخگوی بازیکنان است.

تمرین استقلال پشت‌درهای بسته

با صلاحدید کادرفنی استقلال، تمرین فردای این تیم پشت درهای بسته برگزار می‌شود و خبرنگاران و هواداران استقلال، اجازه حضور در این تمرین را ندارند.

مشکلات استقلالی شدن پروپیچ
 طبق گفته مدیرعامل استقلال، مهاجم کروات مورد نظر کادرفنی این تیم هم بدون مشکل به استقلال می‌پیوندد. این ادعا در حالی از سوی افشارزاده مطرح شده که امروز اخباری مبنی بر قانونی نبودن پیوستن پروپچیچ به استقلال در برخی رسانه‌ها منتشر و بر این موضوع تاکید شده بود که این بازیکن پس از ساعت 24 پنجشنبه برای کوکسی آلبانی به میدان رفته است. مسئولان باشگاه استقلال می‌خواهند از طریق فیفا این موضوع را پیگیری کنند. آن‌ها می‌خواهند نامه‌ای درباره وضعیت پروپچیچ به فیفا ارسال کنند اما از آنجا که امروز و فردا فیفا تعطیل است، آن‌ها باید منتظر باشند تا دوشنبه پاسخ خود را بگیرند.


امیری و جویباری در باشگاه آفتابی شدند
با توجه به اینکه مسولان کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال چند روزی در باشگاه حضور نداشتند اما آن‌ها بعد از گذشت چند روز مجدد به باشگاه رفتند و در صدد پیگیری کارهای استقلال هستند .البته بازیکنان زیادی امروز برای پیگیری وضعیت خود به باشگاه آمده بودند که در نهایت با غیبت مسولان کمیته نقل و انتقالات دست خالی باشگاه را ترک کردند. مگویان از جمله بازیکنانی است که نتوانست با مسولان دیدار داشته باشد و این بازیکن دست خالی باشگاه را ترک کرد

کرار الگوی ریوالدو
با توجه به اینکه ریوالدو بازیکن برزیلی با آبی پوشان به توافق رسیده است اما این بازیکنان همچنان در تمرینات تیم شرکت نمی کند و طبق شنیده ها از منابع آگاه گفته می‌شود که این بازیکن در ابتدا قصد دارد که مطالبات خود را دریافت کند و بعد از آن در تمرینات تیم حضور پیدا کند و این مساله به طور دقیق نشان می‌دهد که ریوالدو از کرار بازیکن عراقی آبی پوشان الگو برداری می کند .

غایبان استقلال برابر سیاه جامگان
این احتمال وجود دارد که تیم فوتبال استقلال در بازی اول خود در برابر سیاه جامگان خسرو حیدری و میلاد فخر الدینی را به دلیل مصدوميت در اختیار نداشته باشد البته کادر پزشکی استقلال در صدد است تا این دو بازیکن را از هر لحظه آماده کند .از طرفی دیگر حنیف عمران زاده به دلیل محرومیت در دربی برگشت فصل گذشته نمی تواند آبی پوشان را در برابر سیاه جامگان همراهی کند

طعم بی پولی زیر زبان استقلالی‌ها
باتوجه به اینکه مسولان استقلال برای فصل پیش رو سبک‌دست را به عنوان حامی مالی انتخاب کردند اما گویا حامی مالی تا این لحظه اقدامی در خصوص پرداخت مطالبت انجام نداده است و مساله بی پولی به شدت استقلالی ها را تحت تاثیر قرار داده است .

پروپچیچ ساعت 15:30 وارد ایران شد و بعد از مذاکره با مسئولان استقلال در تست پزشکی شرکت می کند.

افشارزاده : از سایت ناصر حجازی شکایت می کنیم

بهرام افشارزاده گفت: در این سایت عنوان شده که در باشگاه استقلال توان پرداخت بدهی را ندارند و باید از لیگ برتر کنار بکشد . من نه تنها این صحبت ها را عنوان نکرده امخ بلکه حاضر نیستمخ هیچ زمانی این حرف های را به زبان بیاورم خمن همیشه به تیم و بازیکنانم امید داده ام و از این به بعد هم همینطور هم خواهد بود. 
وی ادامه داد: پرویز مظلومی و نظری جویباری استقلال را به خوبی هدایت کرده اند و از تمامی دوستان تشکر می کنم امیدوارم با همین قدرت و درایت برنامه های استقلال را پیش ببرند .  
وی افزود به هیچ عنوان مشکل مالی نداریم و درباره این مسئله با سبک دست  صحبت های لازم را انجام داده ایم.  
افشارزاده بیان کرد: در هر صورت ما از سایت ناصر حجازی انتظار داریم که از باشگاه حمایت کند و بارها گفته ام که رسانه ها به جای خبرسازی، خبر رسانی کنند چرا که ایجاد این مسئله به ضرر باشگاهها و حتی ورزش کشور خواهد بود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار