مسابقات کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی لهستان:

رضایی به یک چهارم نهایی رسید/شکست علیاری مقابل فرنگی کار آلمانی

رقابت های چهار وزن نخست مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی لهستان امروز (شنبه) در شهر ورشو لهستان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،مسابقات بین المللی کشتی جام پیت لاسینسکی لهستان از صبح امروز در ورشو لهستان آغاز شد که چهار نماینده کشورمان در اوزان 59 و 98 کیلو گرم مقابل حریفان خود به میدان رفتند.
بر این اساس در وزن 98 کیلوگرم قاسم رضایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر از سد پاتریک کاوی از آمریکا گذشت. وی در دور سوم نیز میکولا کریسوف از اوکراین را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی مرحله بعد شد. رضایی در این مرحله با موسی اولوئف از روسیه مصاف می‌دهد.

در همین وزن مهدی علیاری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف بالاژ کیس، دارنده مدال برنز جهان در سال 2013 از مجارستان رفت و با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید، اما در دور سوم با نتیجه 6 بر 2 مغلوب پیتر اوهلر از آلمان شد تا برای ادامه کار منتظر حضور حریفش در فینال باشد. با توجه به حضور رضایی و علیاری در بالا و پایین جدول امکان رویارویی این دو کشتی‌گیر تا فینال وجود ندارد.

در وزن 59 کیلوگرم حمید سوریان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ابراهیم لابازانوف قهرمان روسیه در سال 2015 با نتیجه 4 بر 4 شکست خورد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانش حضور در گروه بازنده را بدست بیاورد. در همین وزن محسن حاجی پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم البیک تاژیف از بلاروس را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد وی در دور بعد با هامت رستم از ترکیه مسابقه می دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار