بازیکن تیم ملی شمشیربازی‌ اسحله سابر:

شش تورنمنت دیگر تا کسب سهمیه المپیک پیش رو داریم

عابدینی گفت: برای کسب سهمیه مسابقات المپیک شش مسابقه دیگر پیش رو داریم تا با بهترین نتایج وارد این تورنمنت شویم.

بازیکن تیم ملی اسلحه سابر شمشیربازی‌ در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ما برای کسب امتیاز سهمیه المپیک به مسابقات قهرمانی جهان مسکو رفتیم تا امتیاز‌مان را ارتقا دهیم اما متاسفانه امتیاز کمی دریافت کردیم بر همین اساس باید از مسابقات‌ دیگر کسب امتیاز کنیم تا در ورود‌ به المپیک مشکلی نداشته باشیم.
 
وی ادامه داد: حضور حداکثری شرکت کنندگان در مسابقات قهرمانی جهان که این بار در مسکو روسیه برگزار شد نشان دهنده سطح بالای این رقابت‌‌ها بود 148 بازیکن در این دوره از مسابقات حضور داشتند که خوشبختانه تیم ملی سابر ایران برای نخستین بار توانست با چهار بازیکنش به جدول 64 نفر صعود کند.
 
 عابدینی تصریح کرد: من توانستم رنکینگ سال گذشته‌ام را که به جدول 32 نفره راه یافتم و در این جدول عملکرد مناسبی داشتم را حفظ کنم.
 
 ملی‌پوش اسلحه‌ سابر عنوان کرد: لهستان، نبین، کره از حریفان اصلی من در این دوره از رقابت‌ها بودند.
 
عابدینی اذعان داشت: در مرحله مقدماتی صاحب 5 برد و یک باخت شدم و توانستم حریفانی از سنگاپور، آرژانتین، ترکیه، گرجستان و ونزوئلا‌ را شکست دهم و با تنها یک مسافت مقابل کویت این مرحله را پشت سر گذاشتم.
 
ملی‌پوش شمشیربازی‌ کشورمان اظهار کرد: در جدول 128 نفر مسابقات با قرعه استراحت مواجه شدیم در این مرحله بازیکن لهستان را با نتیجه 15 بر8 شکست دادم و به این ترتیب وارد جدول 64 نفره مسابقات قهرمانی جهان شدم.
 
 عابدینی ادامه داد: در ادامه به مصاف نایب قهرمان جهان از کشور بنین رفتم که در نهایت وی را با نتیجه 15 بر7 شکست دادم که با این برد به همراه پاکدامنی راهی جدول  32 نفره شدیم.
 
 وی تاکید کرد: در  جدول 32 نفره با حریفی از کره جنوبی مواجه شدم که در نهایت بازی را با نتیجه 15 بر8 به (گو) واگذار کردم و از ادامه رقابت‌ها باز ماندم.
 
وی در ادامه در خصوص شرایط راهیابی به المپیک عنوان کرد: برای راهیابی به المپیک نیازمند کسب امتیاز بیشتری هستم بر همین اساس باید در شش مسابقه دیگر حضور داشته باشم تا بتوانم امتیازم را ارتقا دهم.
 
عابدینی تاکید کرد: اردوی تیم سابر به منظور شرکت در مسابقات شمشیربازی گرجستان از اوایل شهریور ماه آغاز خواهد شد همچنین رقابت‌های شمشیربازی‌ از مهر ماه آغاز و تا 15 فروردین 95 ادامه خواهد داشت که آخرین مسابقه نیز که برایمان از اهمیت بالای برخوردار است در کره جنوبی برگزار می‌شود.
 
 بازیکن ملی شمشیربازی در خصوص سرمربی تیم سابر9 گفت: وی زحمات زیادی برای ملی‌پوشان سابر کشیده است که خوشبختانه نتایج آن را نیز شاهد بودیم
 
این سرمربی علاوه بر فعالیت مربیگری‌اش به عنوان داور فینال رقابت‌های قهرمانی جهان روسیه را قضاوت کرد که نشان دهنده سطح بالای کیفی و فنی این مربی است. 


انتهای پیام
برچسب ها: کسب ، سهمیه ، تورنمنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار