نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر گفت: برخی در حال حاضر در مجلس به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنند که یک کمیسیون مشترکی تشکیل شود که مخالفان قرارداد نتوانند حرف خودشان را به گوش مردم برسانند، خواهش می‌کنم مجلس را تحقیر نکنید.

برخی نمی‌گذارند صدای مخالفین توافق به گوش مردم برسدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در جلسه علنی امروز یکشنبه(4 مرداد ماه) در تذکری شفاهی، گفت: از هیئت‌رئیسه مجلس تقاضا می‌کنم که هرچه سریعتر توافقنامه‌ای که توسط وزیر امورخارجه کشور به مجلس ارائه شد، میان نمایندگان توزیع کنند تا نمایندگان متوجه ماهیت و محتوای توافقنامه شوند.

وی افزود: بسیاری از مسائلی که در این توافقنامه ترجمه شده که توسط خود وزارت امورخارجه آمده، با آن چیزی که مسئولان ادعا کردند انتطباق ندارد، بالاخره مجلسی که امام (ره) فرمودند در رأس امور است، نمی‌تواند در مسئله‌ای با این همه اهمیت که عزت و استقلال کشور است، بی‌تفاوت باشد.

این نماینده مجلس نهم تأکید کرد: ما نسبت به بسیاری از این تفاهم‌نامه که امتیازهایی را به مدت 8 تا 25 سال به دشمنان انقلاب می‌دهد، مخالفیم اما متأسفانه در مجلس جوری برنامه‌ریزی شده که صدای مخالفین به مردم نرسد.

وی اضافه کرد: در مصوبه کمیسیون امنیت ملی که یک مصوبه بسیار خوبی بود با وتوی یک نفر و ترمیم یک نفر از رؤسای فراکسیون‌ها "ماست مالی شد" و یک قانون بی‌خاصیتی تحویل مردم شد.

حسینیان ادامه داد: در حال حاضر هم برنامه‌ریزی می‌کنند که یک کمیسیون مشترکی تشکیل شود که مخالفان قرارداد نتوانند حرف خودشان را به گوش مردم برسانند، خواهش می‌کنم مجلس را تحقیر نکنید و با زد و بندهای سیاسی مجلس را به کنار نرانید که نتواند در مسئله‌ای با این همه عظمت نظر خود را اعلام کند.

این نماینده مجلس نهم در پایان خاطر نشان کرد: اجازه دهید اقلیت نظر خود را مطرح کند و مردم نیز خودشان قضاوت کنند، اصلا علیه ما شعار دهند، ما مخالفیم؛ دهن ما را نبندید و اجازه دهید حرفمان را بزنیم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: عزت ، مجلس ، صحن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
اوضاع جهان و دوری از جنگ باعث میشه امتیازاتی داده بشه باید صبر کرد
ما به اندازه کافی اورانیوم خواهیم داشت
و همینطور ثبات ،موجودیت ، قدرت اقتصادی و رفاه مردم
توافقات اخیر مخالفان زیادی داشته اما موافقان هم زیادتر هستند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۱۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
دست بردارید از این حرفها و به فکر آسایش مردم باشید و بجای دائم المعترض بودن بیایید و راهکار به دولت بدید و نه اینکه دائم سنگ اندازی کنید
آخرین اخبار