قم؛

برخورد جدی با واحدهای آلاینده زیست محیطی قم

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قم از برخورد جدی وپلمپ واحدهای آلاینده زیست محیطی در قم خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ رحمان دانیالی مدیر کل حفاظت محیط زیست قم با اشاره به افزایش آلایده ها در استان گفت:این موضوع موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت و نیاز به راه حل ویژه ای دارد.

وی با بیان اینکه پایش شبانه واحدهای آلاینده فعال‌تر می‌‌شود ادامه داد: در طی تصمیم های گرفته شده از این به بعد با واحدهای آلاینده در قم که منجر به آلودگی زیست محیطی می شود برخورد جدی خواهد شد.

دانیالی گفت: در این خصوص به اداره کل صنعت و معدن پیشنهاداتی داده شده است، همچنین شهرداری و کارشناسان محیط زیست به پایش مستمر از واحدهای آلاینده خواهند پرداخت و این طرح پس از بررسی های انجام شده به اجرا در می آید.

مدیرکل حفاظت محیط زیست قم عنوان کرد: آگاه کردن واحدهای آلاینده از عملکرد زیست محیطی نامناسب برای حفظ سلامت جامعه هدف محیط زیست است وچیزی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت.

وی در چایان به پلمپ شدن کارخانه فولاد سازی اشاره کرد و گفت: کارشناسان محیط زیست مجاز به بازدید از واحدهای صنعتی به منظور بررسی آلودگی‌ها هستند که در صورت ممانعت از کارشناسان با واحد آلاینده برخورد جدی می‌شود وحتی در صورت نیاز پلمپ خواهد شد.

 انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.