رقابت های بین المللی جام پیت لاسینسکی لهستان:

زیدوند به گروه شانس مجدد رسید/نوری هم حذف شد

مسابقات چهار وزن دوم رقابت های بین المللی جام پیت لاسینسکی لهستان امروز (یکشنبه) در شهر ورشو لهستان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، چهار فرنگی کار کشورمان در رقابت های امروز به روی تشک رفته اند که نتایج آن ها به شرح زیر است:

در وزن 66 کیلوگرم مهدی زیدوند در دیدار نخست با نتیجه 8 بر صفر مقابل ادرگاراس ونکایتیس از لیتوانی به پیروزی رسید وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر  دیوید کارسنسکی از لهستان را مغلوب کرد اما در مرحله یک چهارم نهایی در مصاف با فرانک استابلر دارنده مدال برنز جهان و مقام پنجم المپیک از آلمان با نتیجه 12 بر 2 شکست خورد و با توجه به حضور استابلر در دیدار فینال راهی گروه شانس مجدد شد. در همین وزن محمدعلی گرایی در دور اول در حالی که با نتیجه 6 برصفر از حریف خود میخایل سیمیانوف از بلاروس پیش بود با ضربه فنی وی را شکست داد. گرایی در دور دوم در یک کشتی نزدیک با نتیجه 4 بر 5 مقابل تاکشی ایزومی از ژاپن شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل آدام کوراک روس، وی از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن 130 کیلوگرم مهدی نوری در دیدار نخست خود با نتیجه یک بر صفر از سد مانتاس کنیستاتاس از لیتوانی گذشت وی در دور بعد با نتیجه 4 بر صفر و ضربه فنی نتیجه را به لیوبومیر دیمیتریوف دارنده مدال نقره اروپا و مقام پنجم جهان از بلغارستان واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت. در همین وزن شهاب قوره جیلی مقابل عبدالطیف احمد از مصر با نتیجه 13 بر 2 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل بالینت لام مجارستانی، قوره جیلی از دور رقابت ها کنار رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار