یزد؛

کشف 10 هزار لیتر گازائیل قاچاق در بافق

ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق در بازرسی از یک دستگاه تانکر خاور نفتکش، مقدار 10 هزار لیتر گازوئیل قاچاقِ خارج از شبکه توزیع شرکت نفت را کشف کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یزد : فرمانده نیروی انتظامی بافق با اشاره به دستگیری یک نفر متهم در این زمینه، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده گازوئیل ها را در یک مخزن در نزدیکی شهر، دپو کرده بود که در فرصت مناسب آنها را به مقصد مورد نظر حمل کند.

سرهنگ بیگلری با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شده، تصریح کرد: گازوئیل های کشف شده به ناحیه نفت بافق انتقال و در انبار شرکت نفت تخلیه شد.

وی افزود: مبارزه قاچاق کالا به ویژه حامل های انرژی با توجه به تاثیر سوخت در اقتصاد کشور، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و این پدیده شوم اگر تحت کنترل و مراقبت قرار نگیرد ،می توانداثرات مخرب زیادی بر اقتصاد کشور وارد کند.

فرمانده انتظامی بافق با تاکید بر اینکه برخی افراد برای سودجویی خود اقتصاد کشور و دیگر هموطنان خود را به خطر می اندازند، گفت: نیروی انتظامی برای جلوگیری از این پدیده زشت و ناگوار، تمام توان خود را به کار می بندد اما در این راستا، همکاری مردم با ناجا می تواند موفقیت در مبارزه با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر را به مراتب بیشتر کند.

شهرستان بافق به لحاظ همجواری با استانهای کرمان و خراسان جنوبی بر سر راه ترانزیت قاچاق کالا به ویژه مواد مخدر قرار دارد و طبق آمار موجود سالانه دهها کیلو گرم مواد مخدر عمدتا از نوع تر یاک در این محور کشف و ضبط می شود.

بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلو متری شهر یزد قرار دارد.



انتهای پیام/ ا
برچسب ها: کشف ، قاچاق ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.