قم؛

ایجاد193فرصت شغلی در استان

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قم از ایجاد 193 فرصت شغلی در 4 ماهه نخست سالجاری توسط شرکتهای تعاونی در استان قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ نصراله بازوند مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قم با اشاره به اینکه مدت ها است که برنامه ریزی های اساسی را دراین خصوص داشته ایم گفت:این فرصت های شغلی با عضویت 465 نفر در شرکتهای مورد نظر ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه این طرح نقش بالایی را در بهبود جامعه دارد افزود:بیکاری مساله ای است که جوامع امروز با ان روبه رو هستند وریشه در بسیاری از جرایم داردما در صدد هستیم تا با این معضل اجتماع مقابله کنیم.

بازوند یکی از راهکارهای اصلی برون رفت از معضل بیکاری از جمله بیکاری جوانان تحصیل کرده را تشکیل شرکتهای تعاونی و توانمند سازی آنها با اعمال مساعدت های قانونی دانست و عزم اداره کل متبوع در این خصوص را قاطع و جدی اعلام کرد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قم  در پایان ابراز امیدواری کرد وگفت: قرار گرفتن سرمایه و منافع حاصله در اختیار نیروی کار، تشویق بهره برداری مستقیم از حاصل کار خود، ایجاد و تامین امکانات کار برای همه  تنها به منظور رسیدن به اشتغال کامل  است.

 انتهاي پیام/پ

برچسب ها: قم ، ایجاد ، فرصت ، شغلی ، شرکت ، تعاونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.