رمضانی: درگیری قلعه نویی با رافخایی صحت ندارد

قائم مقام ملوان بندرانزلی گفت: به هیچ وجه درگیری بین قلعه نویی و رافخایی بوجود نیامده و این رویداد شیطنت رسانه ای ربوده است.

رمضانی: درگیری قلعه نویی با رافخایی صحت نداردعبدالحمید رمضانی، در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص درگیری سرمربی تیم و رافخایی اظهار کرد: من این رویداد را که از سوی یکی از خبرنگاران پوشش داده شده بود به شدت تکذیب می‌کنم و هیچ اتفاق یا درگیری در تمرین ملوان خاصی رخ نداده است.
 
وی افزود: ما از خبرنگار مربوطه شکایت کرده بودیم که به چه دلیلی برای تیم حاشیه پردازی می کند.
 
رمضانی ادامه داد: دیروز رافخایی در  تمرینات حضور یافته بود و به دلیل مصدومیت پیش آمده برای وی با لباس شخصی به محل انجام تمرینات آمده بود.
 
قائم مقام باشگاه ملوان در رابطه با اشاره به دیدار اول تیمش برابر ذوب آهن اصفهان گفت: ما از هر لحاظ آمادگی  کامل داریم که مقابل ذوب آهن به میدان رفته و سه امتیاز اولیه را در زمین خود کسب کنیم و خاطره شیرینی را برای هواداران رقم بزنیم.
 
وی در پایان گفت: گرچه ملوان دیر تمرینات را شروع کرد اما با آماده سازی بدنی و انگیزه فراوان در بین بازیکنان شاهد تمرینات خوب و با نشاط هستیم و روند خوب تمرینات زیر نظر امیر قلع هنویی نوید روزهای موفقی را برای ملوان و هواداران پرشور این تیم می دهد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار