اصفهان؛

توقيف 4 تريلر با 92 تن بار برنج قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه استان اصفهان تعداد 4 دستگاه تریلر حامل 92 تن بار برنج خارجی قاچاق حین تردد به سمت تهران شناسایی و توقیف شدند.

توقيف 4تريلر با 92تن بار برنج قاچاقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ" رجبعلی مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه استان اصفهان با بیان این خبر گفت: ماموران این فرماندهی حین كنترل و بازرسی در محور اصفهان به كاشان و محور اصفهان – تهران به یك دستگاه تریلر با بار برنج كه از استان های جنوبی كشور به سمت تهران در حركت بود مشكوك و آن را متوقف كردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو 23 تن برنج خارجی فاقد مدارك مثبته گمركی و به صورت قاچاق حمل می شد كشف و در این رابطه خودرو توقیف و راننده و سرنشین آن دستگیر شد.

این مقام مسئول عنوان داشت: در ادامه ماموارن دو دستگاه تریلر دیگر با بار برنج مشاهده و هر دو خودرو را متوقف كرده و در بررسی مدارك بار آنها مشخص شد كه هر كدام آنها حامل 23 تن برنج خارجی قاچاق هستند كه در این زمینه خودرو ها توقیف و چهار نفر دستگیر شدند.

سرهنگ مختاری از توقیف یك دستگاه تریلر با بار برنج خارجی قاچاق دیگر در محور اصفهان به تهران خبر داد و گفت: در این عملیات نیز مقدار 23 تن برنج خارجی قاچاق كشف و دو نفر دستگیر شدند

سرهنگ مختاری با بیان اینكه تمامی محموله ها قرار بود به انباری در تهران منتقل شوند خاطر نشان كرد: در مجموع عملیات انجام شده تعداد 4 دستگاه تریلر به همراه 6 نفر دستگیر و مقدار 92 تن برنج خارجی قاچاق كشف شد.  

انتهای پیام/ح

برچسب ها: توقیف ، تریلر ، برنج ، قاچاق ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.