قرائت: کادر فنی ملی‌پوشان را مشخص می‌کند

سرمربی تیم ملی روئینگ قایقرانی گفت: پس از نظر قطعی کمیته فنی در خصوص قایقرانان منتخب، اردوی تدارکاتی جدید را آغاز می‌کنیم.

قرائت: کادر فنی ملی‌پوشان را مشخص می‌کند
محمدعلی قرائت، در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه‌ و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: سی و یک تیرماه تست تیم ملی روئینگ بزرگسالان از 22 نفر گرفته شد.

وی افزود: 13 پاروزن حاضر در اردو تست روئینگ را انجام دادند به علاوه 9 نفری که از بیرون آمده بودند، پس از نظر کمیته فنی اسامی انتخاب شدگان نهایی برای اردوی جدید پنجشنبه اعلام می‌شود.

این مسئول در خصوص سیاوش سعیدی که تنها منتخب حضور در مسابقات جام جهانی رشته روئینگ است، اظهار داشت: مذاکراتی برای اعزام سعیدی به مسابقات جام جهانی فرانسه در شهریور ماه صورت گرفته است، اما قطعیت آن توسط کمیته فنی و فدراسیون اعلام خواهد شد.

قرائت تصریح کرد: مسابقه قهرمانی جهان و مسابقات آسیایی تداخل زمانی دارد، از طرفی شانس ما برای کسب مدال در مسابقات آسیایی بیشتر است، به همین منظور روی مسابقات آسیایی تمرکز کرده‌ایم.

برگزاری اردوی برون مرزی برای روئینگی‌ها حیاتی است

قرائت سرمربی تیم ملی روئینگ قایقرانی در خصوص در نظر گرفتن اردوی برون مرزی خاطرنشان کرد: به منظور برگزاری اردوی برون مرزی مذاکراتی با مسئولان فدراسیون داشته‌ام، زیرا یک مسئله حیاتی برای درخشیدن قایقرانان محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: هنوز مکان این اردو معلوم نیست، اما با توجه به این که مسابقات آسیایی اول مهر ماه در چین برگزار می‌شود اگر بتوانیم اردو را در همان کشور داشته باشیم شرایط موفقیت بهتری را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار