رئیس انجمن دكترای علوم آزمایشگاهی در خصوص زمان اتمام كار كارشناسی تعرفه‌های متخصصین علوم آزمایشگاهی گفت: كار كارشناسی تعرفه ‌های این متخصصین تا پایان شهریور ماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

بهزاد پوپك رئیس انجمن دكترای علوم آزمایشگاهی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به وضعیت تعرفه‌های این متخصصین اظهار كرد: هم اكنون كار كارشناسی در ارتباط با تعرفه‌های رشته علوم آزمایشگاهی در حال انجام است و كار آن تا پایان شهریور ماه سال جاری به اتمام می رسد. پس از اتمام آن نتیجه كار كارشناسی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی ارسال خواهد شد. كار كارشناسی بر روی آن توسط چهار انجمن علوم آزمایشگاهی و  سازمان نظام پزشكی انجام می شود.

وی افزود: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در خصوص روند پیگیری تعرفه‌های انجمن علوم آزمایشگاهی به این انجمن قول همكاری دادند و این مسئله از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی بررسی خواهد شد. هنوز تغییراتی در میزان تعرفه‌های متخصصین علوم آزمایشگاهی ایجاد نشده است. امیدواریم میزان تعرفه‌ها پس از بررسی تغییر كند.

رئیس انجمن دكترای علوم آزمایشگاهی در خصوص جلسه این انجمن پیرامون تعرفه ‌ها بیان كرد: انجمن علوم آزمایشگاهی‌، جلسه‌ای در خصوص تعرفه‌ها برگزار كرد. خروجی این جلسه در قالب یك قطعنامه خواهد بود. این قطعنامه در روز سمینار انجمن علوم آزمایشگاهی بیان خواهد شد و به اطلاع عموم می رسد.

گفتنی است اصلاح تعرفه‌ها‌ی رشته‌های مختلف پزشكی در سال جاری اعلام شد. پس از این اعلام انجمن‌های مختلف پزشكی نسبت به میزان تعرفه‌ها معترض بودند. در این میان اعتراض متخصصین علوم آزمایشگاهی نیز مشاهده می‌شد. پس از پیگیری‌های  انجمن علوم آزمایشگاهی از سوی وزارت بهداشت به این انجمن گفته شد، نتایج كار كارشناسی خود را در زمینه میزان تعرفه های این متخصصین انجام دهد و نتیجه آن را برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی ارسال كند. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.