ساری؛

مناطق سیل‌زده آمل همچنان در شرایط اضطرار

خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده آمل ضعیف است.

مناطق سیل‌زده آمل همچنان در شرایط اضطرار

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان معاون فرماندار آمل در جلسه کارگروه امنیت غذایی و سلامت شهرستان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به قرار گرفتن پایلوت این شهرستان در اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها دقت داشته باشند، گفت: با توجه به اجرای پزشک خانواده در آمل, از سوی دستگاه‌های مرتبط باید نظارت مناسبی انجام شود.

حسین احسانی با تاکید بر اینکه هم‌ اکنون اجرای این طرح در کشورهای توسعه یافته ره‌آورد خوبی داشته است، افزود: اجرای این طرح اکنون در کشور هنوز در بخش زیرساخت‌ها است و اتفاقی صورت نگرفته است.

وی گفت : برای اجرای طرح‌ها باید مطالعات و آمادگی بهتری انجام می‌شد که امروز به‌دلیل عدم این مطالعات نتیجه رضایت‌بخشی در این استان انجام نشده است.

احسانی با ابراز تاسف از دیر رسیدن خدمات‌رسانی به مناطق آسیب‌دیده این شهرستان از سوی برخی دستگاه‌های اجرایی, بیان کرد: مدیران باید توجه داشته باشند که آسیبی که به این مناطق وارد می‌شود در بحث بهداشت و سلامت افراد است، بنابر این در فاز اول این دستگاه موظفند که هر چه سریع‌تر ورود پیدا کنند

وی با اشاره به تصفیه آب شرب در روستاها تصریح کرد: در این زمینه دهیار‌ها و شوراها باید کلرزنی آب آشامیدنی ساکنان روستایی با همکاری آبفای در دستور کار قرار دهند.

معاون فرماندار آمل با اعلام اینکه به دلیل اهمیت سلامت، توسعه آن در دو بخش کیفی و کمی را در برمی‌گیرد، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برنامه اقتصادی و اجتماعی داشته باشند.

وی رسیدگی به فرآورده‌های لبنی به شکل سنتی را از فعالیت بسیار مهم شبکه بهداشت و درمان بیان کرد و گفت: با توجه به فصل گرما شیوع بیماری تب مالت بین مردم بیشتر است، بنابر این باید از فروش لبنیات سنتی در جلوی فروشگاه‌ها و مغازه‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام /گ

برچسب ها: مناطق ، سیل زده ، آمل ، ضعیف ، اضطرار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.