420 میلیارد دلار در انتظار ایران است

ارزش توافق هسته ای بیشتر از تمامی کمک های آمریکا به اسرائیل از سال 1948 تاکنون می باشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جام نیوز:سایت خبری بریت بارت (Breitbart) در گزارشی به توافق هسته ای ایران و عواقب آن پرداخت و نوشت: ارزش توافق هسته ای بیشتر از تمامی کمک های آمریکا به اسرائیل از سال 1948 تاکنون می باشد.
 
این سایت خبری نوشت: با این توافق انجام شده و با توجه به کاهش بسیاری از تحریم ها، آبشاری از پول های نقد برای ایران فراهم می شود که به طور کلی می توان تخمین زد که ایران به 150 میلیارد دلار دسترسی پیدا خواهد و در صورت وقوع چنین اتفاقی اینجاست که این مقدار پول از 124.3 میلیارد کمک آمریکا به اسرائیل از سابل 1948 بیشتر خواهد شد.
 
 
بریت بارت نوشت: با دسترسی های ایران به دارایی های اش در خارج، رونق داخلی نیز افزایش می یابد. سفیر اسرائیل مقدار پولی که ایران بعد از کاهش تحریم ها بدست می آورد را 150 میلیارد دلار و دولت اوباما آن را 50 میلیارد دلار اعلام کرده است.

فارن پالسی نیز اعلام کرده است که با کاهش تحریم ها ایران به 120 میلیارد دلار دسترسی پیدا خواهد و هر سال ایران با فروش نفت خود به 20 میلیارد دلار دیگر دسترسی پیدا می کند که بعد از 15 سال این رقم به چیزی حدود 420 میلیارد دلار خواهد رسید.
 
این سایت خبری در ادامه افزود: در صورت درست بودن این اعداد و ارقام باید گفت، کمکی که این توافق هسته ای به ایران کرد، یا بیشتر و یا برابر تمامی کمک هایی است که آمریکا به اسرائیل از سال 1948 داشته است.


با امضای توافق هسته‌ای 420 میلیارد دلار در انتظار ایران است

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
این خارجی ها دروغ میگن
آخرین اخبار