لرستان؛

پرداخت بیش از ۳ میلیارد ریال زکات فطره به کمیته امداد لرستان

رئیس زکات کمیته امداد لرستان گفت: تاکنون بیش از ۳ میلیارد ریال زکات فطره و کفاره به کمیته امداد لرستان پرداخت‌شده است.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام ورمزیار افزود: امسال با همکاری استانداری لرستان، ائمه جمعه و جماعات و دبیرخانه شورای زکات  500 پایگاه ثابت و سیار در سطح مصلی های نماز جمعه، مساجد، مراکز نیکوکاری به‌منظور جمع‌آوری وجوهات کفاره و فطریه مستقر شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون سه میلیارد ریال زکات فطریه در سطح استان جمع‌آوری‌شده، افزود: از این میزان  دو میلیارد و 586 میلیون ریال مربوط به فطریه عام، 103 میلیون و 271 ریال مربوط به فطریه سادات، 33 میلیون و 310 هزار ریال مربوط به کفارات عمد و 209 میلیون و 662 هزار ریال مربوط به کفارت غیر عمد بوده است.

رئیس زکات کمیته امداد لرستان بابیان اینکه هزینه زکات در اولین فرصت بین ایتام و نیازمندان استان توزیع می‌شود، گفت : بخشی از زکات نیز صرف تعمیر برخی از مساجد استان می‌شود.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری زکات فطریه در لرستان همچنان ادامه دارد، گفت: پیش‌بینی می‌شود که امسال میزان پرداخت زکات فطریه و کفاره در لرستان به حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان برسد.

ورمزیار افزود: شهروندانی که تاکنون موفق به پرداخت زکات فطریه و کفاره خود نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به مراکز کمیته امداد، مراکز نیکوکاری سراسر استان زکات فطریه و کفاره خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: پرداخت ، زکات ، فطره ، لرستان ، ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.