رییس دانشگاه فرهنگیان کردستان؛

مهمترین دستاورد سفر رییس جمهوری دستاورد سیاسی و اجتماعی است

رییس دانشگاه فرهنگیان کردستان با اشاره به دستاوردهای سیاسی و اقتصادی گفت: دستاوردهای سیاسی و اجتماعی سفر رییس جمهوری مهمتر از بعد اقتصادی آن است.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان مسعود الماسی گفت : رییس جمهوری در سفر به استان کردستان و با بیان اینکه ایران از کُردها در برابر تروریست ها حمایت می کند، نشان داد که حوزه تمدن ایرانی فراتر از مرزهای جغرافیایی است.

او گفت: این یک پیام مهم در سفر رییس جمهوری به استان کردستان بود و نشان داد ایران هزینه حمایتی که کُردهای عراق در زمان جنگ تحمیلی از ایران کردند را جبران می کند.

وی گفت: کُردها نشان داده اند که همواره گرایش به ایران دارند و جمهوری اسلامی ایران نیز از آنها حمایت می کند.

الماسی به یکی دیگر از پیام های مهم سفر رییس جمهوری به استان کردستان اشاره کرد و افزود: دکتر روحانی پیام وحدت، دوستی و همدلی را در این سفر مطرح کرد.

رییس دانشگاه فرهنگیان کردستان افزود: ایجاد کُرسی تدریس زبان کُردی در دانشگاه کردستان قدم بزرگی در حوزه فرهنگی بود که در این سفر مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه فعالین سیاسی و نخبگان جامعه، توانایی ها و امکانات بالفعل دولت را در نظر بگیرند و سپس خواسته ها را مطرح کنند، گفت: ایجاد نشدن مهارت های سیاست ورزی و خلا عدم فعالیت جدی احزاب شناسنامه دار موجب شده است تا حلقه خواسته ها با توانایی های دولت به درستی وصل نشود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.