واکنش مورینیو به خرید‌های آرسنال:

ونگر ماشین حساب دست بگیرد

سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت: ونگر برای مقایسه هزینه بازیکنان تیم خود با چلسی فقط کافی است به ماشین حساب مراجعه کنند.

 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان:  دو تیم آرسنال و چلسی هفته آینده در چارچوب جام خیریه (کامیونیتی شیلد) به مصاف هم خواهند رفت و خوزه مورینیو سرمربی آبی‌های لندن از این برنامه استفاده کرده و به خرید‌‌های آرسنال و هزینه‌هایی که این تیم صرف خرید بازیکن کرده است واکنش نشان داد.
 
 از طرف دیگر چندی پیش آرسن ونگر سرمربی آرسنال گفته بود برای آرسنال قهرمانی در لیگ برتر در چند سال گذشته غیر ممکن بود،‌اما مورینیو معتقد است این اظهار نظر درست نیست.
 
مورینیو گفت: اگر شما پولی را که آرسنال در سه، چهار سال گذشته هزینه کرده است را جمع ببندید ممکن است به رقم شگفت انگیزی برسید.
 
وی افزود: یک ماشین حساب بردارید، این آسانترین کار است ماشین حساب جای هیچ گونه شک و شبهه‌ای باقی نمی‌گذارد اگر می‌خواهید صادق باشید این آسانترین کار برای مربی و خبرنگار است.
 
 مورینیو افزود: آنها دروازه‌بان بسیار خوبی خریده‌اند و این پست، پست بسیار مهمی در یک تیم است اگر شما قیمت اوزیل، سانچز، چمبرز و دیبوشی را روی هم بگذارید به رقم شگفت انگیزی خواهید رسید.
 
سرمربی چلسی گفت: آرسنال تیم بسیار خوبی است که بازیکنان خوبی دارد آنها دروازه بان عالی دارند و کاملا برای رقابت بر سر قهرمانی آماده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ونگر ، مورینیو ، آرسنال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار