تب استفاده از شبکه های اجتماعی در میان مسئولین هم رونق زیادی گرفته است که ما در یک بسته گلچینی از آنها را جمع آوری کرده ایم.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها به دلیل وجود اخبار مهمی که در جامعه وجود دارد مسئولین هم برای در جریان قرار گرفتن اخبار و شایعات در صفحات خود حضوری فعال دارند.



حمید رسایی با اشاره به سفر وزیر امور خارجه فرانسه که قبل از توافق هسته ای نسبت به ایران مواضع بسیار سختگیرانه ای داشت و حالا برای سفر به ایران شال و کلاه کرده است، عکسی مبنی بر تشکر از آقایان روحانی و ظریف منتشر کرد.

انتقاد کوچک زاده از متن توافق هسته ای/ شوخی ضرغامی با روحانی/

وزیر امور خارجه فرانسه که بیشترین نقش را در تشديد فشارها برای بازرسی و نظارت بر برنامه هسته ای کشورمان داشته و سرسختانه ترین مواضع را در برابر لغو تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران گرفته، شال و کلاه کرده تا به ایران بیاید.

وقتی فرانسه خون های آلوده به ایدز را در دهه شصت به رگ های بیماران کشورمان تزریق کرد، فابیوس، نخست وزیر فرانسه بود! 3500 بیمار ایرانی آلوده شدند که 200 نفر آنها از دنیا رفته اند. فابیوس حتی زحمت یک عذرخواهی را هم به خود نداد.

حتما وزارت خارجه برنامه ای برای ملاقات این صادرکننده ایدز با 3300 بیمار آلوده ترتیب داده است؛ حتما قوه قضاییه جمهوری اسلامی از طرف 3500 بیمار آلوده به ایدز، فابیوس را فرا خواهد خواند تا درباره این اتفاق توضیح دهد؛ حتما رییس جمهور محترم در راستای دفاع از حقوق شهروندی، در ملاقات فابیوس با وی مطالبه این بیماران را فراموش نمی کند؛ حتما ظریف مثل رفتار اخم آلودی که با منتقدان ایرانی خود دارد با فابیوس برخورد خواهد کرد.

اما آقایان محترم! اگر هیچ‌ یک از این کارها را نکردید و نگران بهم خوردن رابطه تان با این متهمان بودید، از یاد نبرید که دستان نماینده دولتی را در برابر چشم مردم مسلمان ایران در دست گرفته اید که وقتي نشریه شارلی ابدو به رسول خدا توهین کرده بود، از آن نشریه حمایت مالی کردند تا توهین شان را به پنج زبان ترجمه کنند و بعد در حالی که لبخند رضایت بر لب داشتند، از جلسه هیأت دولت فرانسه بیرون آمدند و تصویر توهین به پیامبر خدا محمد مصطفی(ص) را رو به دوربین ها گرفتند.

آقایان روحانی و ظریف! این را فراموش نکنید که یک ایرانی مسلمان هرگز توهین به رسول خدا را فراموش نمی کند، اما اگر فراموش کردید، بدانید که مردم ما _حتی طرفداران شما _ این غفلت شما را از یاد نمی برند، چون پیامبرشان را بیش از هر چیز و هر کس دوست دارند.





مسعود پزشکیان با تاکید بر این موضوع که پس از لغو تحریم ها، کشور به دوران 12 یا 13 سال برگشته است از گام اول بعد از توافق سخن گفت.

انتقاد کوچک زاده از متن توافق هسته ای/ شوخی ضرغامی با روحانی/ تقدیر وزیر بهداشت از پزشک بازداشت شده

سایت روزنو به یادداشتی به قلم دکتر پزشکیان نوشت :
پس از لغو تحریم ها، کشور به دوران 12 یا 13 سال پیش برمی گردد. گام بعدی با رسیدن به این شرایط، این است که در ارتباطات اقتصادی، صنعتی، بانکی، بیمه ای و مسائل مختلفی که برای توسعه کشور لازم است را از نو طراحی کرد. 
در خصوص سیاست داخلی هم باید به جای اینکه همه تقصیرات را به گردن تحریم های خارجی بیندازیم مقداری به مشکلات داخلی خود بپردازیم. اگر بتوانیم در سیاست داخلی افراد را بر اساس علم، آگاهی، وحدت و شایستگی انتخاب کنیم، نگاه های تند سیاسی را کنار بگذاریم و بر اساس تقوا و ارجحیت علمی و کارشناسی از افراد استفاده کنیم، کشور می تواند بسیاری از مشکلات را با هزینه کمتری پشت سر بگذارد و آنها را رفع کند. 





علیرضا دبیر هم که برای چهارمین بار افتخار دایی شدن را تجربه می کند، تولد هر نوزاد را نشانه امید خداوند به بندگانش دانست و تصویری از خواهرزاده اش به اشتراک گذاشت.

انتقاد کوچک زاده از متن توافق هسته ای/ شوخی ضرغامی با روحانی/

میگویند که تولد هر نوزاد نشونه ي اينه كه خداوند هنوز به آدم ها اميد داره و چه شكرگزاري بزرگتر از اين؟ 
پي نوشت: پسر كوچولويي كه مي بينيد براي چهارمين بار افتخار دايي شدن رو به من داد.





محمدعلی ابطحی که شکایت احمدی نژاد از جهانگیری را یک فرصت طلایی برای کشور می داند، با انتشار متنی جنجال برانگیز نوشت: انتظار مي رود كه اين ماجرا به نمايندگي از مردم بتواند تاراج هاي هشت ساله مادي و معنوي را به محكمه بسپرد.

انتقاد کوچک زاده از متن توافق هسته ای/ شوخی ضرغامی با روحانی/





دکتر قاضی زاده هاشمی در متنی با عرض تقدیر و تشکر از خانم رزمجو بابت عدم کوتاهی از وظیفه خود از حسن حضور در شبکه های اجتماعی سخن گفت.

انتقاد کوچک زاده از متن توافق هسته ای/ شوخی ضرغامی با روحانی/

برای خانم دکتر رزمجویی

حسن حضور در شبکه های اجتماعی این است که با سرعت شگفت انگیزی در جریان اخبار، و متاسفانه گاهی هم شایعات قرار می گیریم. 
سرعت بالا در اطلاع رسانی نقطه مثبت این شبکه هاست. باید فکری هم برای دقت و صحت کنیم. این البته کار متخصصان حوزه ارتباطات است. دیروز که همراه رییس جمهور در سفر کردستان بودم. خبری به دستم رسید درباره بازداشت یکی از همکاران عزیزمان در حین انجام وظیفه در شهرستان ممسنی. سپردم درباره موضوع تحقیق کنند. 
امروز صبح گزارش دادند که خانم دکتر فروغ رزمجویی، متخصص جراحی عمومی در بیمارستان ولی عصر نورآباد ممسنی، چون دستورات بازپرس پرونده در مورد خانمی چاقو خورده در یک نزاع خانوادگی را اجرا نکرده، مورد عتاب قرار گرفته و در نهایت برای چند ساعت بازداشت شده است! 
البته با دخالت ریاست دانشگاه مساله حل و فصل شده و گویا رييس محترم دادگستری استان هم دستور رسیدگی برخورد لازم با این اقدام را صادر کرده است.

این اتفاق، تاسفبار است و همه ما باید برای پیشگیری از تکرار آن، آستین همت بالا بزنیم. من هم در همین راستا با ریاست محترم قوه قضاییه صحبت کردم و نامه ای نیز خدمتشان فرستادم. امیدوارم با نگاه مدبرانه ای که ایشان دارند، این رویداد تلخ، نتیجه ای شیرین برای عموم همکاران داشته باشد.

اما به اقدام خانم دکتر رزمجویی افتخار می کنیم که چون سایر همکاران ما، در سخت ترین شرایط و با وجود همه ناملایمات، در انجام وظیفه خود ذره ای کوتاهی نمی کنند. 
خانم دکتر رزمجویی، سپاس مرا پذیرا باشید.





مهدی کوچک زاده نمایند مجلس که یکی از نفرات منتقد  سرسخت سیاست دولت در مذاکرات هسته ای به شمار می رود این بار در مطلب ارسالی خود در پست اینستاگرامش با به تصویر کشیدن عکسی از رئیس جمهور در حال تماشای بازی تیم ملی کشورمان اینگونه به نقد توافق هسته ای پرداخت.

انتقاد کوچک زاده از متن توافق هسته ای/ شوخی ضرغامی با روحانی/

دیگه من خوشحالم ، من شاد شادم اصصنم دلواپس نیستم چون با سوادم شناسنامه هم دارم! معلومه وقتی کار دست یه حقوقدان باشه کاری می کنه کارستون، بازی که خودش به برد برد رضایت داده بود رو با خوردن دوتا به جای سه تا میییییییبره !!!!!! هورا هورا هورا. آهای ! شما!!! با شمام چرا خوشحال نیستی؟ میخوای از اون ادب هایی که طرفدارای حقوقدانا میان تو کامنتاشون میزارن نثارت کنم؟ نمیخوای؟ پس خوشحال باش.
غلط می‌کنه کسی ناراحت و دلواپس باشه. چه معنی داره دلواپسیو انتقاد اصصن!!! نباید موضوع این بازیه بردبرد موجب اختلاف و دودستگی مردم بشه! همه باید حرف حقوقدانو گوش بدن و و به حبل متین "متن فراهم آمده در ژنو" چنگ زده و گردن بذارن! قانون کیلویی چنده؟ طی مسیر قانونی برای تصویب چیه؟ فهمیدی باید با من وحدت داشته باشیم! بذار رئیس حقوقدان و معاونا و مشاوراش یه مجلس ارتقا یافته درس کنن تا یه نفرم توش از کاراشون ناراضی نباشه همممه چی خوب و معتدل باشه! و همه در وحدت کامل به سر ببرن!!!




ضرغامی که به تازگی در صفحه شخصی اش از شوخی وطنز بسیار استفاده میکند اینبار سر شوخی را با رئیس جمهور و استقلالی ها باز کرد و عکسی به همراه رئیس جهور به اشتراک گذاشت.

انتقاد کوچک زاده از متن توافق هسته ای/ شوخی ضرغامی با روحانی/

نمی دانم موضوع چیست که اینطور می خندیم! هر چه هست، ظاهراً همه خوشحالیم! تا اینجا بد نیست! آقای رئیس جمهور سیاست "برد-برد" را برای اولین بار در سطح ملی و جهانی مطرح کردند؛ طیب الله انفاسکم! ولی نتیجه ٢-٣ را که فرمودند نفهمیدیم چطور برد-برد، نتیجه اش ٢-٣ است! البته چون رئیس جهمورمان را قبول داریم اگر ایشان ٠-٦ هم بگویند، حرفی نیست! ولی دیگر برد-برد نیست! ضمناً بعضی ها خاطره ی بدی از ٠-٦ دارند.
*** پاورقی ***
به نظر مى رسد بازی رفت را مساوی کرده ایم! بازی برگشت، مانده است و آن هم مرحله ی اجرای تفاهم است. برد قطعى ما در این مرحله معلوم مى شود؛ هوشیار باشیم. مکانیسم ماشه، پاشنه آشیل (چشم اسفندیار) است. با تبیین دقيق حقوقی در سطح بین المللى، راه سوءاستفاده را ببندیم. تأكيد رهبرى بر طى شدن مسير قانونى و توجه به مصالح ملى، اهميت راهبردى دارد. عكس مربوط به حضور آقاى روحانى در افق رسانه ٣٢ است. اولين حضور رسمى پس از انتخابات رياست جمهورى.





صفحه منتسب به آیت الله هاشمی رفسنجانی با انتشار عکس دسته جمعی وی با اعضای انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین از حضور آیت الله هاشمی در جمع آنها خبر داد.

انتقاد کوچک زاده از متن توافق هسته ای/ شوخی ضرغامی با روحانی/

آیت‌الله هاشمی رفسنجان در دیدار جمعی از اعضای انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان فیلیپین





محمود احمدی نژاد در سفری که به چهارمحال و بختیاری برای بزرگداشت شهدای شهرکرد داشت، در جمع مردم سخنرانی نمود و به حرف های آنها گوش داد و از مشکلات آنها باخبر شد.
لذا همزمان با این سفر و پس از اتمام این سفر تصاویر مختلفی از این سفر استانی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است که تعدادی از آنها را باهم مشاهده می کنیم.

انتقاد کوچک زاده از متن توافق هسته ای/ شوخی ضرغامی با روحانی/

انتقاد کوچک زاده از متن توافق هسته ای/ شوخی ضرغامی با روحانی/



انتقاد کوچک زاده از متن توافق هسته ای/ شوخی ضرغامی با روحانی/


انتقاد کوچک زاده از متن توافق هسته ای/ شوخی ضرغامی با روحانی/





گزارش از: حسن امکانی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داود
۰۱:۵۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
خورشيد پشت ابر نمي ماند الا ن مردم كاملا تفاوت را احساس كرده انددر دولت راستگويان هنوز مردم منتظر ند ولي نميشه وسط كار زير ميز بزني . انتخابات آتي جان كري را هم نگران كرده