اولین رالی بازنشستگان در تهران

نخستین مسابقه رالی بازنشستگان روز جمعه، نهم مرداد ماه، با حضور صدها بازنشسته برگزار خواهد شد.

اولین رالی بازنشستگان در تهرانبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: خوشبختانه استقبال گسترده‌ای از سوی بازنشستگان برای شرکت  در نخستین مسابقه رالی صورت گرفته است که نشان دهنده اعتماد بازنشستگان به برنامه‌های ورزشی ارائه شده ازسوی سازمان بازنشستگی است.

نخستین مسابقه رالی خانوادگی بازنشستگان، با شعار آسمان آبی و زمین پاک و با هدف حفظ قوانین و رانندگی صبح روز جمعه برگزار خواهد شد.
 
مدیر عامل سازمان بازنشستگی تصریح کرد: مسابقه رالی خانوادگی، مسابقه سرعت نیست، بلکه نقشه خوانی در کنار رانندگی با دقت از شاخص‌های امتیازدهی به شرکت  کنندگان است.
 
وی افزود: شرکت در این مسابقه با حضور حداقل دو نفر، یک راننده و یک نقشه خوان صورت می‌گیرد و شرکت کنندگان می‌توانند با هر نوع ماشینی حضور یابند در پایان مسابقه جشن بزرگ خانوادگی برگزار و از نفرات برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.
 
وی در پایان ابراز امیدواری  کرد با برنامه ریزی‌های انجام شده برای برگزاری مناسب نخستین رالی خانوادگی اوقات خوشی را برای خانواده بزرگ بازنشیتگان شهرداری تهران رقم بزنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار