مشاور دونالد ترامپ مجبور به عذرخواهی شد

یکی از مشاوران نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دلیل ادای اظهار نظری نسنجیده مجبور به عذرخواهی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز؛ "مایکل کوهن،" یکی از مشاوران ارشد "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در حمایت از وی صحبتی کرد که چندان هم عاقلانه نبود و سرانجام مجبور به عذرخواهی شد.

البته "مایکل کوهن" در کمپین انتخاباتی "ترامپ" هیچ فعالیتی ندارد و فقط در شرکت تجاری وی مشغول به کار است. ماجرا از آنجا آغاز شد که نشریه دیلی بیست مطلبی راجع به رابطه "ترامپ" با همسر اولش منتشر کرد. "ایوانا" همسر اول "دونالد ترامپ" زمانی مدعی شده بود رابطه "دونال" با او یک تجاوز بود. دیلی بیست این مطلب را منتشر کرد و "مایکل کوهن" در دفاع از رئیس خود گفت: همسران که  به یکریگر تجاوز نمی‌کنند. کمپین "ترامپ" در واکنش به سخنان "کوهن" اعلام کرد با نظر وی موافق نیست و اصولا صحبت‌های "کوهن" را در رسانه‌ها پیگیری نمی‌کند.

"کوهن" پس از عذرخواهی بابت جمله نسنجیده‌ای که بیان کرده بود گفت: از خواندن این مطلب بسیار عصبانی شده بودم و بدون اینکه فکر کنم اظهار نظر کردم. 

"ایوانا" نیز اعلام کرد زندگی مشترک او و "دونالد" به 30 سال پیش برمی‌گردد و کسی حق ندارد در زندگی خصوصی گذشته دیگران دخالت کند. وی در ادامه گفت: معتقدم "دونالد ترامپ" گزینه بسیار خوبی برای ریاست جمهوری آمریکا است.

مشاور دونالد ترامپ مجبور به عذرخواهی شد

ایوانا همسر سابق دونالد ترامپ (سمت چپ،) ملانیا همسر فعلی ترامپ در کنار وی، دختر دونالد و ایوانا (سمت راست)

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار