آذرنیا:

رتبه تیم، تعیین کننده مبلغ قراردادهاست‌

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: باشگاه مطابق با رتبه‌ای که تیم در جدول لیگ برتر بدست خواهد آورد مبلغ قرارداد‌ها را تعیین می‌کند.

آذرنیا:رتبه تیم، تعیین کننده مبلغ قراردادهاست‌حسن آذرنیا در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص عملکرد باشگاه گسترش فولاد تبریز در فصل نقل و انتقالات بیان کرد: کادر فنی و مسئولان باشگاه در فصل نقل و انتقالات بسیار تلاش کردند و معتقدم تیم امسال بسیار بهتر بسته شده است.

وی افزود: بازیکنان شاخصی همچون محمد نصری، مهدی کیانی و سعید دقیقی به تیم اضافه شده‌اند که می‌توانند در کنار بازیکنان جوان برای سایر تیم‌ها بسیار خطرناک‌ باشند.

آذرنیا در ادامه بیان کرد: تیم فوتبال گسترش فولاد امسال پدیده‌های زیادی را به فوتبال ایران معرفی خواهد کرد و امیدواریم در پایان فصل بتوانیم تیم خود را در بالای جدول لیگ برتر ببینیم.

 سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با تاکید بر اینکه این نقل و انتقالات با نظر سرمربی بوده یا نه گفت: هماهنگی خوبی بین مدریت باشگاه و سرمربی تیم در فصل نقل و انتقالات صورت گرفت و نظر اول و آخر را در این زمینه کمالوند می‌داد و با نظر ایشان تصمیمات گرفته شده است .

آذرنیا در خصوص قراردادهای میلیاردی در تیمشان اظهار کرد: هیچ قرار داد میلیاردی در تیم فوتبال گسترش فولاد بسته نشد و برای نخستین بار در فوتبال ایران بازیکنان بر حسب تلاششان پول خواهند گرفت.


سرپرست تیم گسترش  در خصوص جایگاه تیم در لیگ برتر افزود: ما برای تیم رتبه‌ی هشتم را در لیگ برتر متصور شدیم و به نسبت تغییری که رتبه ما در جدول دارد قرار داد آنها را کاهش یا افزایش می‌دهیم  و این مطلب در قرارداد همه‌ی بازیکنان گنجانده شده است.

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص اهداف باشگاه در فصل جاری رقابت‌ها ابراز کرد: همانطور که سال گذشته توانستیم عنوان با اخلاق‌ترین تیم را بدست بیاوریم در فصل پیش رو نیز همین هدف را پی خواهیم گرفت.

آذرنیا درباره‌ی مشکل بدهی باشگاه نیز گفت: باشگاه گسترش فولاد تبریز به اشتباه در لیست بدهکاران قرار گرفته بود و ما مدرکی که به سازمان لیگ ارائه شد تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز می‌تواند در لیگ برتر حضور داشته باشد.

وی در پایان درباره ‌بازی نخست تیم فوتبال گسترش فولاد مقابل سایپا گفت: سایپا امسال بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته و بازی سختی را  روز پنج‌شنبه در پیش رو داریم و امیدواریم اولین سه امتیاز‌ خود را در هفته  اول این رقابت‌ها بدست بیاوریم اما باید منتظر بود از هفته‌ی چهارم رقابت‌ها بازی تیم متحول شده‌ی گسترش فولاد را دید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار