یارانه حذف شدگان به زودی پرداخت می شود

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره نحوه برقراری مجدد یارانه حذف‌شدگان و معوقات چند ماه گذشته شفاف‌سازی کرد و گفت: افراد معترض با ثبت در سامانه مورد بررسی مجدد قرار می‌گیرند.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فارس ؛سید ابوالحسن فیروزآبادی در گفت‌وگو با  فارس، در پاسخ به این سؤال که برخی از افراد حذف‌شده، کارمند، کارگر و نیازمند جامعه بوده‌اند که بر همین اساس، اعتراضاتی را در سامانه اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرده‌اند. آیا برنامه‌ای برای ساماندهی وضعیت به وجود آمده دارید یا خیر، اظهار داشت: تاکنون 17 هزار نفر مورد بررسی مجدد قرار گرفته‌اند که یارانه آنان مجدداً برقرار شد.
 
وی افزود: این اقدام که یارانه افراد غیرنیازمند حذف شود، ادامه خواهد داشت و اعتراض افرادی که نیازمند هستند به طور روزانه مورد بررسی قرار گرفته و یارانه آنها مجدداً برقرار خواهد شد.
 
فیروزآبادی با اشاره به اینکه به تمام درخواست های اعتراضی حذف یارانه پاسخ داده خواهد شد، گفت: افرادی را که تشخیص داده شود  مستحق دریافت یارانه هستند، مجدداً پرداختی یارانه آنها برقرار خواهد شد.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا معوقات ماه گذشته هم به معترضان پرداخت می‌شود، تأکید کرد: فعلاً در حال حاضر بنا بر برقراری مجدد یارانه افراد نیازمند حذف شده است و معوقات آن هم در آینده مورد رسیدگی قرار گرفته و حل شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Germany
داوروكيلي آذر
۱۰:۴۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
باعرض سلام من كارگرشركت هستم فاقدمسكن هستم فقط خودرودارم پس ازسه ماه اعتراض هنوز خبري نشده است هرموقع هم به سايت مراجعه ميكنم مي نويسددرحال بررسي هست تعهدكتبي هم براي اظهاراتم داده ام هم خودم وهم همسرم ازمريضي شديدديسك كمررنج مي بريم دويا من تحت عمل جراحي ديسك قرارگرفته ام يكبارهم خانمم ماهانه هزينه كلاني براي دكترهاهزينه مي كنيم ناراحتي قلي هم دارم كه اخيرادربيمارستان شهيدمحلاتي تبريزآنژيوگرافي شدم
Iran (Islamic Republic of)
حسین خاتمی
۱۳:۲۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
خانواده ما ار مرحله دوم ثبت نام هدفمندی یارانه در فروردین 93 فقط سرپرست خانواده ثبت شده است 4 نفرمان ثبت نشده و الان حدود بک سال و نیم هست که یارانه نقدی دریافت نمیکدیم و پدرم بازنشسته تامین اجتماعی می باشد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۰ ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
باسلام چرا یارانه ما زوج فرهنگی بایدقطع بشه آیا ما ثروتمندهستیم واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۹:۵۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
یارانه ی ما حقوق بگیرها (فرهنگی)را قطع کردن یعنی ما جزء ثروتمندان جامعه هستیم اعتراض هم کردیم اصلا جواب ندادند،ولی کسانی که چند شغله اند هنوز دارن یارانه را می گیرند!!!
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۱۷:۵۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
ما که اعتراض کردیم به ما جواب دادند که شما اصلا درلیست یارانه بگیرها نیستید ازدم اسم مارا ازلیست خارج کرده اند